6 pravil za ohranjanje vitke postave!

Z mislijo na vitkejšo postavo si začela že pozimi in na pomlad stiskala zobe, da bi se te dni lahko povsem sprostila in do mile volje uživala 'sadove' svojega dela? Žal lahko v tem primeru računaš, da se ti bodo kilogrami hitro povrnili.

6 pravil za ohranjanje vitke postave! (foto: shutterstock) shutterstock
30. 7. 2013

Da bi se to ne zgodilo upoštevaj šest odličnih namigov, s katerimi boš učinkovito ohranjala vitko postavo:

  • 1. Do sitega napolni svoj želodček!

Sliši se nenavadno, a ob obrokih se vedno do sitega najej! Morda si do zdaj štela kalorije in te je bilo strah, da se boš ob velikih porcijah hrane le še zredila. Odslej pa raje zaupaj principu pridobivanja vitkosti v spanju, ki bo pospešilo tvoje presnavljanje maščob in stopilo odvečne kilograme.

  • 2. Ne pozabi na tekočino

Zjutraj in opoldne si lahko ob obrokih privoščiš čaj ali kavo (mirno s sladkorjem), a pij tudi sadne sokove in limonade. Med obroki in za večerjo pa so dovoljeni le napitki brez sladkorja, čaj ali kava in voda.

  • 3. Vmesni odmori

Da lahko raven inzulina po obroku pade in da tako ni blokirano izgorevanje maščob, mora med dvema obrokoma preteči najmanj pet ur. V tem času sicer lahko piješ, kolikor hočeš, ničesar pa ne smeš jesti – niti domnevno 'dobrih' živil, kot je sadje!

  • 4. Nikoli več volčje lakote

Med obroki se po tem principu prehranjevanja pravzaprav ne sme jesti, a na začetku je to zelo težko. S temi beljakovinskimi bombami boš obvladala tudi takšne napade lakote: 1–2 rezini kuhane šunke, 1 pločevinka tunine (v lastnem soku), 5 oreškov (na primer mandlji, brazilski orehi) ali krožnik bistre juhe.

  • 5. Brez strahu pred užitki

Za kosilo so na primer dovoljeni tudi špageti po bolonjsko, zrezek s krompirjevo solato, pica ali pa hamburger – torej prevlada ogljikovih hidratov. Dovoljena je tudi porcija ocvrtega krompirčka (400 g) s kečapom ali majonezo, kar vsebuje tudi vitamine, balastne snovi in za dolgo nasiti!

  • 6. Hiter namig za hujšanje

Če pa bi rada shujšala še posebej hitro in učinkovito, lahko za kosilo zaužiješ samo 'čiste beljakovine', na primer perutnino ali ribe v solati, kar je sicer priporočljivo za večerjo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri