4 triki za takojšnje izboljšanje počutja

Nekaj kratkih nasvetov, ki prinesejo takojšnje olajšanje.

4 triki za takojšnje izboljšanje počutja (foto: Shutterstock) Shutterstock
8. 8. 2014

1. Ko misliš, da ti bo razneslo glavo

Pomagaj si z jogo. Lezi na trebuh, čelo naj se dotika tal. Zaradi ravnotežja se tal drži z rokami, spodvij prste na nogah in zadrži deset sekund. Položaj pomaga pognati kri po žilah, olajša bolečino in pritisk v glavi.

2. Ko te grabi živčnost

Počasi in globoko vdihni skozi nos, vdih naj traja deset sekund, nato počasi izdihni. S tem boš pritisnila na gumb za sprostitev v telesu, kar bo sprožilo delovanje hormonov, tako da se boš spet počutila mirno in obvladano.

3. Ko te bolijo mišice

Poskusi z akupresuro. Za sprostitev kit v podkolenskem zgibu pritisni palec v sredino meč, popusti, ponavljaj dve minuti. Če želiš omiliti bolečino v hrbtu, položi palec in kazalec tik nad peto, pritisni in spusti. Nekajkrat ponovi.

4. Ko se počutiš napihnjena

Lezi na trebuh, najbolje na trdo podlago. Položaj povzroči nežen pritisk na trebušne mišice in prežene pline, zaradi katerih se počutiš napihnjeno.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri