3 top vaje za čvrsto in zapeljivo ritko

Spodnji del kopalk, ki samosvoje pleše okoli riti? Ne, hvala! Raje si pridelaj čvrsto ritko, za katero se bodo obračali vsi pogledi. Zate smo pripravili vaje Anne Kaiser, trenerke Sofie Vergare. Ali je treba še kaj dodati?

3 top vaje za čvrsto in zapeljivo ritko (foto: Getty Images) Getty Images
9. 9. 2015

1 Boljši poskoki

Z nogami stoj narazen, stopala naj bodo obrnjena navzven. Primi se za trden predmet, kot je kuhinjski pult. Počepni nizko. Poskoči, nato se ustavi v počepu. Naredi tri serije po 20 ponovitev.

rit

2 Dvigni rit

Na žogo za telovadbo se ulezi z obrazom navzdol. Roke postavi na tla, noge v metuljčka. Noge drži skupaj in jih dviguj navzgor brez upogibanja hrbta. Stisni 40-krat. Naredi tri serije ponovitev.

rit

3 Zvite za ritnice

V položaju raka pokrči kolena, roke in stopala so vzravnani, boki dvignjeni. Desno nogo zvij pod levo. Obrni gib nazaj z nogo po isti poti in brcni navzgor. Naredi do tri serije po 20 ponovitev in nato zamenjaj strani.

rit

Kilogrami nočejo dol?!

Je tvoja sodelavka shujšala zavidljivih pet, ti pa niti pol kilograma, čeprav sta se lotili enake diete, ki si se je dosledno držala? Tvoj metabolizem je drugačen od prijateljičinega! Njej je dieta koristila in verjetno ni le videti bolje kot prej, ampak ima tudi več energije, ker je našla dieto, ki je pisana njej na kožo (in prebavne organe).

Tvojemu metabolizmu ta dieta očitno ni odgovarjala, zato kilogrami niso šli dol, najverjetneje pa tudi energija ne gor. Če še nisi ugotovila, kaj tvojemu telesu resnično ustreza, se odloči za individualno analizo metabolizma. Pokazala bo, koliko posamezne hrane zaužij in kaj tvoje telo res potrebuje za trajno zdravje in manjšo 'kilažo'. Preiskava CRS poleg individualne analize metabolizma združuje posebej usklajena prehranska priporočila. Klikni na www.lifeclass.net.

Pomembno: Med vajami ne odplavaj z mislimi!

Tukaj in zdaj ni pomembno le pri jogi. Vsaj za eno minuto svojega teka ali vožnje kolesa daj slušalke iz ušes in nehaj gledati TV. Namesto tega se osredotočaj na dihanje in korake ali na hitrost obratov.

Ta zen trenutek ti bo pomagal opaziti, če česarkoli ne izvajaš pravilno ali če se ob kakšnem gibu ne počutiš dobro. Popravi napake – postala boš učinkovitejša telovadka in se izognila poškodbam.

Po predlogi Virginie Pelly priredila Petra Arula
Fotografija: Getty Images, ilustracije: McKibillo

Preberi še: 5 super nasvetov modne urednice angleške Elle ali pa si oglej 4 super stajlinge za v šolo!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri