Slabe navade: Kako jih odpraviti?

Vadba nima učinka, če pri izvajanju delaš ene in iste napake. Preveri stanje ...

23. 7. 2010

1. Preskočiš ogrevanje in raztezanje: Mišice z ogrevanjem postanejo prožne za izvajanje težjih vaj. Po končani vadbi jih je treba raztegniti za vitkost.

2. Pretiravaš z aktivnostjo na začetku: Tudi če bi rada hitre rezultate, ne pozabi na proste dneve za počitek.

3. Izpišeš se iz fitnesa, da bi vadila na prostem: Če nimaš dovolj motivacije, vadi s prijateljico ali najemi osebnega trenerja.

4. Čvekanje med vadbo: Vadba je uspešna, če se ji predaš s telesom in predvsem z glavo!

5. Obiskuješ savno, da bi shujšala: Po savnanju imaš manj kilogramov, a na račun izgubljene telesne tekočine.

6. Po vadbi ne zaužiješ niti grižljaja: Za zdrav metabolizem jej v 20 minutah po vadbi, saj mišice posrkajo vso energijo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri