Obožuješ kavo? TO je pijača, ki je navdušila tudi svetovne zvezdnike

Na slovenske police prihaja nova pijača, ki bo razveselila vse kavoholike. Ledena kava v pločevinki, HELL Energy Coffee, je navdušila tudi TEGA hollywoodskega zvezdnika 👇

Obožuješ kavo? TO je pijača, ki je navdušila tudi svetovne zvezdnike (foto: Profimedia) Profimedia
23. 10. 2020 | Promocijsko sporočilo

HELL Energy Coffee, je nov izdelek blagovne znamke HELL, znane predvsem po energijskih pijačah. Njen velik oboževalec je tudi hollywoodski zvezdnik, Bruce Willis.

V Hell Energy Coffee boš uživala, če imaš dinamično in aktivno življenje, užitku prave kave pa si ne želiš odpovedati. Niti na poti.

Podjetje HELL, ki izvaža svoje produkte v več kot 50 držav po svetu, v mnogih od njih pa je s svojimi izdelki vodilno na trgu, je k sodelovanju povabil tudi Zuleyko Rivero, za mnoge najlepšo žensko na svetu. Med drugim je nastopila tudi v najbolj gledanem glasbenem spotu vseh časov, Despacito, ki beleži 7 milijard ogledov.

Kampanja poleg energijske pijače HELL ENERGY oglašuje tudi novo linijo ledenih kav, HELL ENERGY Coffee, namenjeno tudi oboževalkam kave, ki želijo v svojem najljubšem kavnem napitku uživati kadarkoli, pa naj bo doma ali na poti.

Energy Coffe je na voljo v treh različicah. Vse tri vsebujejo 75 % mleka in vse so brez konzervansov. Vsaka pločevinka Latte, Cappuccino in Slim vsebuje 40 mg / 100 ml kofeina iz kavnih izvlečkov arabike in robuste, kar je malce več kot v eni skodelici kave espresso. Če moraš nadzirati dnevni vnos sladkorja ali paziš na svojo prehrano, je Slim Latte prava izbira zate, saj je brez dodanih sladkorjev, harmonijo okusov pa ji daje aroma burbonske vanilije.

Nad njihovimi okusi je navdušen tudi Bruce Willis, legenda hollywoodskih akcijskih filmov in igralec z nepozabno očarljivim nasmeškom. Predstavniki blagovne znamke HELL Energy pravijo, da se njegova energija popolnoma ujema z njihovo vizijo pri razvoju izdelkov. »Snemanje oglasa za HELL Energy Coffee je potekalo na čudoviti lokaciji, zelo smo se zabavali in vse je potekalo brez zapletov. Če smo z Bruceovim zarotniškim nasmehom dodali nekaj hecnega pridiha v zaključni prizor prejšnjega spota, pa ima ta oglas povsem drugačno dinamiko. Bruceova očarljiva osebnost se popolnoma prilega našemu konceptu, v Zuleyki pa smo mu našli popoln par,« je o snemanju oglasa povedal Tomas Grosch, direktor inovacij in strategije za HELL ENERGY.

Oglas si lahko ogledaš na TEJ povezavi.