Kateri športni napitek je pravi?

Ob intenzivni in dolgotrajni vadbi izberi primeren športni napitek.

8. 6. 2010

Športni napitki se razlikujejo po razmerju tekočine, ogljikovih hidratov in elektrolitov.

Hipotonični napitek

Ker vsebuje malo ogljikovih hidratov, najhitreje nadomesti izgubljeno tekočino in elektrolite, a ob dolgotrajni vadbi boš potrebovala dodaten vir energije.

Izotonični napitek

Dokaj hitro nadomesti s potenjem izgubljeno tekočino, ker pa vsebuje od 6 do 8 odstotkov ogljikovih hidratov, ti zagotovi energijo za nadaljnji napor.

Hipertonični napitek

Zaradi visoke koncentracije ogljikovih hidratov ga popij po telesni aktivnosti in zapolni glikogenske zaloge v mišicah.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri