Kaj naj jem?

Privošči si kaj s spodnjega seznama in uživaj brez slabe vesti.

23. 2. 2010

Zajtrk:

Ovseni kosmiči z jagodičjem

Telo boš preskrbela z vlakninami, tudi topnimi, ki pomagajo, da se zaužiti holesterol izloči iz telesa. Ovseni kosmiči imajo nizek glikemični indeks, jagodičje pa zajetno merico antioksidantov, ki varujejo telo pred prostimi radikali.

Kosilo:

Losos z ajdovo kašo in solato iz stročjega fižola

Ribe severnih morij so odličen vir omega 3 maščobnih kislin, ki jih nujno potrebuje tvoje srce. Vsebujejo tudi vitamin D, ki ga v teh temačnih dneh s soncem težko pridobiš. Ajda vsebuje visoke koncentracije posameznih aminokislin in železa, zato je še posebej primerna za vegetarijanke.

Večerja:

Zelenjavna juha

Poleg tega, da te bo prijetno pogrela, te bo oskrbela tudi s primerno količino vitaminov, ki jih je mnogo bolje zaužiti s hrano kot s tabletami.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri