Expedition 206: Spletni resničnostni šov

Coca-Cola je lansirala posebno kampanjo imenovano 'Expedition 206', ki se zgleduje po mnogih resničnostnih šovih, v okviru katere so se na pot okoli sveta odpravili trije ambasadorji sreče in veselja.

28. 6. 2010

V enem letu bo ekipa prepotovala 275 tisoč milj in obiskala 206 držav oz. pokrajin po celem svetu ter v vsaki izmed njih iskala razloge za veselje in srečo ter svoje izkušnje preko družabnih omrežij delila s celim svetom.

Njihovo pot že lahko spremljaš tukaj ali preko priljubljenih portalov Facebook, YouTube, Twitter, Flickr in TypePad blog.

Najbolj znana blagovna znamka na svetu

Coca-Cola je skozi čas s svojimi pozitivno naravnanimi oglaševalskimi kampanjami v očeh potrošnikov ustvarila prijazno podobo o znamki, ki jo zlahka povezujemo z veseljem in srečo. Zato ni naključje, da tokratna kampanja išče preproste trenutke sreče, v sicer kompleksnem svetu.

Tony, Kelly in Antonio so se na svojo pot podali 1. januarja iz Madrida, zaključili pa jo bodo 31. decembra v Atlanti, domovini znamke Coca-Cola.

V vsaki izmed držav, ki jo obiščejo, iščejo stvari, dogodke, zgodbe in karkoli drugega, kar razveseljuje in osrečuje lokalne prebivalce. Vse to na različne načine zabeležijo in preko družbenih medijev delijo s svetom.

P.S.

Coca-Cola HBC Slovenija je del skupine Coca-Cola Hellenic s sedežem v Atenah. Coca-Cola Hellenic je ena od največjih svetovnih družb za polnjenje proizvodov Coca-Cola, ima polnilnice v 28 državah (predvsem v Evropi) ter skupaj pokriva več kot 540 milijonov ljudi. V lanskem letu je skupina prodala preko 11 milijard litrov pijač. Coca-Cola HBC Slovenija zaposluje 160 ljudi in je vodilna družba na področju gaziranih in brezalkoholnih pijač. Coca-Cola je na slovenskem tržišču prisotna že več kot 40 let.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri