House of Dagmar za Zalando: Kapsulna kolekcija dokazuje, da izbor materialov vpliva na zmanjšanje emisij ogljika, odpadkov in varčevanje z vodo
Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, predstavlja ekskluzivno 20-delno kapsulno kolekcijo blagovne znamke House of Dagmar, ki temelji na njihovi trajnostni strategiji.
Slednja ima tri ključna področja, in sicer zmanjšanje emisij ogljika, varčevanje z vodo in zmanjšanje odpadkov z izbiro ustreznih materialov.
Za vsak kos kolekcije so pripravili tudi izračun odtisa vlaken. S poročilom o vplivu vlaken kapsulne kolekcije, ki so ga pri House of Dagmar izdali skupaj s kolekcijo, želijo na enostaven in razumljiv način predstaviti ustrezne informacije.
Poročilo, ki so ga izvedli na podlagi Higgovega indeksa trajnosti materialov (MSI), kaže, da so pri House of Dagmar z izbiro bolj trajnostnih materialov v primerjavi z enakovrednimi običajnimi materiali prihranili približno 7.700 kg CO2, kar je enakovredno 13 vožnjam od Berlina do Madrida (31.000 km). Prav tako so porabili 184.000 litrov vode manj, kar je približno 600 kopalnih kadi.
Kolekcijo so razvili v sodelovanju z Zalandom, saj je House of Dagmar prva dobitnica Zalandove nagrade za trajnostni razvoj (Zalando Sustainability), ki so jo podelili na februarskem tednu mode v Kopenhagnu.
Zalando se zaveda svoje vloge pri vplivu modne industrije na ljudi in okolje, zato si želi biti del rešitve in spodbuditi modne znamke k raziskovanju bolj trajnostnih materialov, izvajanju boljših procesov in prepoznavanju strategij, ki prispevajo k bolj trajnostni modni industriji. Zalando se je zavezal, da bo do leta 2023 ustvaril 25 % bruto vrednosti blaga (GMV) z bolj trajnostnimi izdelki.