Woodway: modni dodatki, ki pišejo zgodbo o uspehu, pravi modni hit

18. 6. 2015
Deli
Woodway: modni dodatki, ki pišejo zgodbo o uspehu, pravi modni hit (foto: Woodway)
Woodway

Ekipa Woodwaya je prejela laskavi naziv Mladi podjetnik leta 2015. Strokovno komisijo so prepričali EKO leseni modni dodatki, ki bodo zelo hitro postali pravi modni hit in "must have" vsakega posameznika.

Woodway je nastal kot odgovor na vedno večje povpraševanje po lesenih izdelkih, vodilo pa je bilo skrb za naravo. Vsi izdelki, ki se znajdejo v Woodwayu so ročno izdelani iz 100% naravnega lesa in lubja drevesa (plute) brez premazov in lakov. Vsi modni dodatki so hipoalergeni in biorazgradljivi, pritegnejo pa s svojo eleganco,unikatnostjo in lahkotnostjo.

maric

Na fotografiji: Anja in Alen Marić iz trgovine WoodWay v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani ob prejemu naziv Mlada podjetnika leta 2015 (foto: Jernej Kokol)

Posebnost Woodwaya je v tem, da na enem mestu združujejo domače kot tudi tuje svetovno priznane izdelovalce lesenih modnih dodatkov, obenem pa gradijo in v svojo ponudbo vključujejo tudi lastno blagovno znamko. 

Od italijanskih lesenih ur WeWood, Abaeterno, Mistura in Kerbholz do Wood'd etuijev za telefon, pa lahko izbirate še med portugalskimi izdelovalci Artelusa, Corkor in Glam Cork torbic, denarnic in različnih etuijev iz plute.

torbice

Kot nalašč za lepo in sončno vreme, pa ponujamo raznovrstno paleto sončnih očal.

ocala

Pri svojih oblikah in barvah so najbolj drzni Van Hout, Woodstock, Woodway in Zylo nekoliko bolj prefinjena pa WeWood in Kerbholz.

ocala

Prav tako iz plute in lesa lahko pri nas najdete tudi nakit – prstane, uhane, verižice in zapestnice, ki so plod slovenskih rok.

Priložnost dajejo tudi domačim oblikovalcem lesenih modnih dodatkov. Najbolj pisan in poletno obarvan je nakit TakQsi, vsi čari in lepota lesa sta izražena v kolekciji Lesem in Kosmač, vsakdanji, a hkrati eleganten pa je nakit WoodWay.

Pri Woodwayu stremijo predvsem k trajnostnemu razvoju našega planeta, zato so izdelki, ki jih ponujajo tudi skrbno izbrani, saj nekateri proizvajalci za vsak prodan izdelek posadijo drevo na ogroženih delih sveta. Italijanski WeWood je tako posadil že preko 300.000 dreves.

Iz domače dnevne sobe do verige poslovalnic

WoodWay je mlado podjetje, ki uspešno prodira tudi na tuji trg, je hkrati unikatna trgovina in blagovna znamka, ki s pomočjo mladega in zagnanega tima raste tako rekoč iz meseca v mesec.

ekipa

Anja Marić, ustanoviteljica podjetja se je za samostojno podjetniško pot odločila potem, ko je po končanem porodniškem dopustu ostala brez službe. Kljub izgubi službe ni obupala, ampak je začela izpolnjevati svoje mladostniške sanje.

Pred nekaj več kot letom dni skupaj z možem odprla spletno trgovino, kjer sta prodajala lesene ure, v katere sta se zaljubila na potovanju v Stockholmu. 100-odstotno naravne, lesene in ročno izdelane ure so slovenskemu trgu predstavljale nov preporod.

Povpraševanje po teh izdelkih se je tako povečalo, da sta se odločila, da odpreta svojo trgovino, kjer bodo kupci izdelke lahko videli in tudi pomerili. Prvo trgovino sta odprla v sredini aprila leta 2014 v Radovljici. Zavedala sta se, da lesene ure niso zadostna ponudba za trgovino, zato sta v svoj kotiček v Radovljico pripeljala še druge blagovne znamke in izdelke. Tako je nastal Woodway, butik z unikatnimi lesenimi modnimi dodatki.

Slovenski glas seže v deveto vas

Toda Woodway ni obstal v Radovljici. Zaradi odličnega odziva ljudi in pravo, dobro ekipo, ki je skrbela za to, da je trgovina takoj začela dosegati dobre rezultate, smo se odločili, da se mora ta edinstvenost širiti po Sloveniji in svetu.

Konec julija (2014) so odprli nov butik v Kopru, čez štiri mesece je svoja vrata odprla že trgovina v starem delu Ljubljane, letos aprila pa v ljubljanskem

City parku. Koncept Woodwaya je izredno zanimiva tudi tujcem, saj česar podobnega še niso videli in doživeli. Danes ima naša ekipa tudi že velike cilje za tujino. Tak začetni cilj je bil že dosežen, saj so konec maja na Danskem (Copenhagen) odprli peto trgovino, v začetku meseca junija pa poslovalnico v Umagu.

Razlog za uspeh in hitro rast podjetja se skriva tudi v tem, da ga sestavlja ekipa, ki si vedno želi več uspehov, zastavljen cilj želi doseči v kratkem času in iz vsake slabe stvari poskuša izvleči najboljše. Njihov cilj je biti navzoč v vsakem večjem mestu v Evropi.

Obišči njihovo spletno stran www.woodway.si ali pa se jim pridruži na Facebooku!

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere