Vsaka druga že nakupuje po spletu

Anketa neke ženske revije je na vzorcu 1.820 njenih bralk pokazala, da kar 59 % vprašanih nameni še posebej veliko pozornosti iskanju ugodne ponudbe modnih oblačil.

14. 1. 2011

Kar 80 % bralk zelo zanimajo najnovejši modni trendi. Skoraj 60 % se jih želi obleči dobro, a ne preveč ekstravagantno. Vsaka druga se potrudi, da zelo kmalu nosi najnovejša modna oblačila, 40 % pa se jih zgleduje po modnih trendih Londona, Milana in Pariza.

Moda v obliki darila pa je iz mode:

73 % žensk se ne razveseli daril v obliki oblačil, 47 % jih pravi, da si spodnje perilo raje kupujejo same.

69 % jih pravi, da lepih čevljev ni nikoli dovolj:

Lepi čevlji so absolutna nuja, zraven pa spadajo še torbice (70 %) in drugi modni dodatki (61 %). 50 % žensk kupuje v mestu, druga polovica pa kar po spletu. 47 % jih plačuje z bančno ali kreditno kartico.

60 % ima lasten modni okus:

Večina žensk (77 %) si želi široko paleto modnih idej. Najnovejše ni vedno tudi najboljše. Mnogo žensk (89 %) poišče modne ideje kar v ženskih revijah, manjšina pa se odloči za stilsko svetovanje.

51 % vprašanih meni, da se otrokom ne splača kupovati zelo dragih znamk:

Otroci rastejo zelo hitro, zato le 23 % bralk pravi, da jih rade oblačijo v oblačila dragih blagovnih znamk. In tudi glede oblačil za odrasle je le tretjina prepričana, da so oblačila znanih blagovnih znamk zagotovilo za stilsko oblačenje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri