Jih še vedno nosiš? 😍
Trend škornjev Timberland je potrjen tudi za zimo 2023/24
Nobena zimska sezona ni popolna brez kultnega čevlja Timberland. Za to je v veliki meri zaslužna Italija v osemdesetih let prejšnjega stoletja in zlasti subkultura mladine, ki planinari. Vendar je zgodovina "rumenih škornjev" veliko daljša, tako zelo, da ima rodovnik, ki sega približno 70 let nazaj.
Ti čevlji, ki so bili ustvarjeni za spopadanje s slabim vremenom v najhladnejših mesecih ali za pohodništvo v gorah, so danes postali zimska obutev par excellence, upravičena naložba, ki združuje tehnologijo z estetiko glampinga, tj. bolj modno platjo gorskih dejavnosti, ki se lahko pokaže tudi v mestu.
View this post on Instagram
Prvi nepremočljivi čevlji
Piše se leto 1952 in Nathan Swartz se poglobi v izdelavo prvih nepremočljivih škornjev: več kot desetletje bo trajalo, preden bo prišel do inovativne rešitve, ki bo omogočila nepremočljivost čevljev. Leta 1968 je bila uvedena tehnologija brizganja, ki je podplate spajala z usnjem in tako preprečila nastanek šivov.
Ne spreglej:
Na moške in ženske škornje Timberland, kot jih poznamo danes, je bilo treba počakati do leta 1973, ko je podjetje izdelalo prve modele iz usnja nubuk v ikoničnem rumenem odtenku, po katerem je dobilo ime "Timberland Yellow Boot".
View this post on Instagram
Morda te zanima še:
- Izvoli TRIK, ki katerekoli čevlje v hipu spremeni v vodoodporne (čisto hu-do)
- Zaupaj nam: Puloverji in obleke z odprtimi rameni so absolutni 'must have' stil sezone
V ZDA škornji Timberland še nikoli niso šle iz mode. Jennifer Lopez in Rihanna sta zvesti trpežnemu paru čevljev, ki so postali priljubljeni zaradi vzpona "urbane" glasbene scene v devetdesetih. Nekateri jih celo štejejo med ključne elemente garderobe.
Fotografije: Profimedia
Povzeto po Elle.si
Morda te zanima še: Severina ima za vsako žensko najpomembnejšo modno lekcijo, ki bo veljala večno
Preberi tudi: To je letošnja najbolj zaželena barva smučarskega kompleta (in želela si ga boš imeti) 😍
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc