Versace bo za H&M zasnoval ikonično oblikovalsko kolekcijo

21. 6. 2011
Donatella Versace ima, na Versacejevi modni reviji za moške, ki se je zgodila 20. junija v Milanu, oblečeno eno izmed oblek iz kolekcije Versace fot H&M.

H&M s ponosom najavlja, da bo letošnje oblikovalsko sodelovanje potekalo z eno najbolj legendarnih modnih blagovnih znamk na svetu, Versace.

Ekskluzivna kolekcija, ki jo je oblikovala kreativna direktorica Donatella Versace, se bo ozrla nazaj na živahno dediščino svoje blagovne znamke, polne usnja, potiskov, barv in razigranosti v ekskluzivnih materialih po fantastičnih H&M cenah.

V kolekcijo bo vključena ponudba za ženske, moške in izbrani kosi za dom. Na voljo bo od 17. novembra naprej v približno 300 prodajalnah po vsem svetu. Poleg tega je Donatella Versace za H&M oblikovala predspomladansko kolekcijo, ki bo od 19. januarja naprej eksluzivno dostopna v državah, kjer je možna H&M spletna prodaja.

Tudi Donatella Versace je navdušena

„Navdušena sem nad sodelovanjem s H&M in nad tem, da imamo možnost doseči njihove številne kupce. Kolekcija bo imela značilne lastnosti Versace in bo popolna za ljubitelje H&M-a in Versaceja vsepovsod,“ pravi Donatella Versace.

„Versace je ena najpomembnejših blagovnih znamk v zadnjem času in njihova kolekcija za H&M bo glamurozna in vpadljiva – kot je značilno za Versace. Donatella Versace nam predstavlja klasične dizajne iz svojih arhivov. To je slavnostno sodelovanje in ravno pravšnjo za praznično sezono,“ pravi Margareta van den Bosch, Creative Advisor (kreativna svetovalka) pri H&M.

Versace - znamka, prežeta z glamurjem

Versace je blagovna znamka, ki je popolnoma prežeta z glamurjem.

Leta 1978 jo je ustanovil Gianni Versace, njegove izzivalne obleke in drzna ikonografija pa so z oblikovanjem izzivalnih modelov iz klasičnih motivov, ki so bili vsi krojeni z dovršenim oblikovalskim očesom, korenito spremenile modo. Od leta 1997 je Donatella Versace nadaljevala delo Giannia Versace na mestu kreativnega direktorja in blagovno znamko razvila v vodilno svetovno modno hišo, ki danes pomeni razkošje. Po vsem svetu znana po svoji značilni garderobi, je Donatella Versace poosebljenje tistega, kar predstavlja hiša Versace.

Versace je najnovejša modna hiša, ki sodeluje s H&M pri ekskluzivni oblikovalski kolekcij in sledi takšnim, kot so Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Jimmy Choo in pred kratkim Lanvin.

Versacejevi arhivi posebej za H&M

Za H&M se je Donatella Versace ozrla nazaj po arhivih, da bi ponovno interpretirala nekatere klasične dizajne Versaceja. V kolekciji ženskih oblačil bodo prevladovale obleke, ki se dobro ujemajo z duhom te sezone, pojavljalo se bo usnje z zakovicami, svila in živobarvni potiski ter modni dodatki, kot so čevlji z visoko peto in bižuterija. Moška kolekcija se bo osredotočila na izrazito krojenje, v njej pa bo tudi enkraten smoking ter pasovi in nakit za moške. Prvič bo pri oblikovalskem sodelovanju s H&M kolekcija vsebovala tudi nekaj izdelkov za dom, vključno z blazinami in posteljnim pregrinjalom.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ