Da bi zagotovili visoke standarde kakovosti in podprli lokalno gospodarstvo, so oblikovane in etiÄno proizvedene v Sloveniji. Za blagovno znamko Swimsor stojita dve mladi ĆŸenski, ki ne le oblikujeta lepe, dolgotrajne bikinke, ampak ju zdruĆŸuje tudi strastna zaveza k ustvarjanju boljĆĄega, bolj trajnostnega in zavestno povezanega sveta.
Slogan: Mislimo, da bi ribiĆĄke mreĆŸe na vas izgledale veliko boljĆĄe kot na oceanskih tleh!
Swimsor je otvoritveno kolekcijo pravkar globalno predstavil preko vodilne platforme za mnoĆŸiÄno investiranje Kickstarter. Tam izveste tudi veÄ o blagovni znamki, moĆŸnostih podpore in seveda, kako uĆŸivati v brezÄasnih bikinijih.
Kakovostni in trajnostni materiali
»Izbira pravega materiala je bila naĆĄa prioriteta, saj ĆŸelimo, da so naĆĄe kopalke trajnostne, a hkrati tudi kakovostne in udobne. Ćœelimo, da naĆĄim strankam sluĆŸijo na dolgi rok. Po dolgotrajnih raziskavah smo konÄno naĆĄli material, v katerega smo se naravnost zaljubili, in prepriÄani smo, da smo izbrali najboljĆĄo, in najbolj trajnostno reĆĄitev za naĆĄe kopalke."
Swimsor kopalke so roÄno izdelane iz materiala ECONYL, ki omogoÄa neomejeno ĆĄtevilo recikliranj, kar ne le podpira zdravje naĆĄih oceanov, ampak da novo ĆŸivljenje temu, kar bi sicer ĆĄlo na smetiĆĄÄe. ECONYL je ustvarjen iz sintetiÄnih odpadkov, kot so industrijska plastika, odpadna tkanina in ribiĆĄke mreĆŸe iz oceanov, recikliran in obnovljen v novo najlonsko prejo, ki je popolnoma enake kakovosti kot deviĆĄki najlon. A za razliko od deviĆĄkega najlona ima ECONYL veliko manjĆĄi vpliv na okolje. Njegova uporaba zmanjĆĄuje emisije ogljika, uporabo surove nafte in odpadkom, ki onesnaĆŸujejo naĆĄe morje, da novo vrednost.
Material Swimsor kopalk ni prosojen, je dvakrat bolj odporen proti kloru, kremam in oljem za sonÄenje kot katerakoli druga tkanina za kopalke, poleg tega pa ima ĆĄe UV-zaĆĄÄito 50+.
Okoljska zavednost je opazna tudi v embalaĆŸi. Swimsor kopalke prejmete v embalaĆŸi iz kompostiranih obnovljivih rastlinskih materialov, kot je koruza, ki se razgradi v 90 dneh v komercialnem kompostu in v 180 dneh v domaÄem kompostu.
âOcean-positiveâ s skrbjo za oceane:
Vsako leto se v morje zavrĆŸe 640.000 ton ribiĆĄkih mreĆŸ. Äe se izgubljene ali odvrĆŸene mreĆŸe ne poberejo, lahko ostanejo v vodi veÄ kot 600 let in ogroĆŸajo naĆĄ morski ekosistem, ĆĄkodijo koralnim grebenom, onesnaĆŸujejo naĆĄe plaĆŸe in vplivajo na lokalno turistiÄno industrijo.
Biti "Ocean-positive" ne izhaja le iz tega, kar poÄnemo na morju ali v oceanu, ampak se tudi odraĆŸa v naĆĄih vsakdanjih odloÄitvah. Od oblaÄil, ki jih izdelujemo, do njihove embalaĆŸe, in projektov ali podjetij, ki jih podpiramo z nakupi. Vse Swimsor dejavnosti pa so usmerjene k zagotavljanju bolj trajnostnega poslovanja, ki spoĆĄtuje morja in oceane.
Glas za spremembe - etiÄna blagovna znamka
OblaÄilna in tekstilna industrija po vsem svetu zaposluje pribliĆŸno 40 milijonov delavcev. VeÄina zasluĆŸi manj kot 3 dolarje na dan, okolja, v katerih delajo, pa so pogosto zelo nevarna. Leta 2013 se je tovarna oblaÄil Rana Plaza v BangladeĆĄu zruĆĄila na delavce in pod seboj pokopala 1138 ljudi.
Swimsor je glasnik in podpornik sprememb - zavzema se za poĆĄtena plaÄila, zgledne odnose in dobre delovne pogoje. NaĆĄe kopalke so proizvedene v majhnem podjetju v Sloveniji, ki zagotavlja, da so te etiÄne vrednote uveljavljene kot temelj naĆĄe blagovne znamke.
Prva kolekcija
Kosi iz prve kolekcije kopalk so zelo udobni in stilsko brezÄasni. Vsi modeli in potiski so razviti znotraj podjetja in so ekskluzivni za kolekcije Swimsor. Izbrani odtisi in barve pripovedujejo pomembne zgodbe oceana, ki tudi z estetiko odraĆŸajo Swimsor vrednote.
Prva kolekcija predstavlja tri razliÄne stile zgornjih in spodnjih delov kopalk. Vsi so na voljo v dveh barvah, kar vam omogoÄa veliko moĆŸnosti za kombiniranje in sestavo Swimsor izgleda po vaĆĄih ĆŸeljah.
Gibanje - PridruĆŸite se sestrstvu
Swimsor s strastjo ustvarja varno in podporno skupnost, v kateri se ĆŸenske lahko poveĆŸemo in delimo pomembne zgodbe in izzive, s katerimi se sreÄujemo v danaĆĄnjem svetu. NaĆĄ namen je spodbuditi ĆŸenske in jim ponuditi platformo, na kateri se bomo predstavile brez sramu in brez opraviÄil in razpravljale o kljuÄnih temah, zaradi katerih smo edinstveno ÄloveĆĄke.