Predavanja modnih strokovnjakov v okviru Philips Fashion Weeka požela izjemno zanimanje

Philips Fashion Week Slovenija je svoja vrata v ljubljanskem Kinu Šiška odprl s predavanji tujih modnih strokovnjakov. V sodelovanju z British Council-om Slovenija, so k nam tako prišla visoka ter uveljavljena imena s področja mode: Ewa Howitz, Friede Weissbach, Nin Castle, You Nguyen in Toby Meadows.

25. 10. 2011

 

Ob 10. uri je nemški oblikovalski duo Howitzweussbach, Ewa Howitz in Frieder Weissbach, z rdečo nitjo, konkretnimi primeri predavanja ˝Kako uspeti v modnem poslu?˝ navdušila polno dvorano Komuna. Med drugim sta postregla tudi s svojimi poslovnimi začetki, pri katerih so bistveno vlogo igrali njuni starši.

Tole pa sta ekipi Philips FW zaupala sama:

"Zelo lepo je biti v Sloveniji. Zdi se nama, da so bila tudi vprašanja, podana s strani občinstva, na najinem predavanju zanimiva. Upava, da so bili z odgovori zadovoljni in sva pustila pozitiven vtis. Kljub temu, da v Sloveniji ostajava zelo kratek čas, bova seveda počakala tudi na modne revije. Slovenskih oblikovalcev še ne poznava, tako da si bova vse skupaj z zanimanjem ogledala. Za ogled Ljubljane žal ne bo časa… Ob drugi priliki pa vsekakor. (smeh)"

Sledilo je predavanje Britanke Nin Castle, ustanoviteljice ekološke blagovne znamke Goodone. Nin se lahko pohvali s svojo kolekcijo pri blagovni znamki Topshop.

Nin Castle o svoji veliki strasti do ustvarjanja:

"Celotna industrija se spreminja in sama sem seveda tudi privrženka tega, da se industrija spremeni na bolje, predvsem zato ekološka blagovna znamka. Ko te nekdo vpraša, če si se že kdaj naveličal ustvarjati, kreirati: Mislim, da imam še vedno veliko strast do ustvarjanja, z leti dobiš veliko izkušenj, veselja, idej… to so stvari, ki me ženejo naprej. Tudi modni posel je zelo tekmovalen. Vedno moraš delat neke kompromise. Sama imam politiko sodelovanja s podjetji in velikimi organizacijami. Tem se ni treba bati, da bi zaradi majhnih obubožali. Moraš biti povezan z njimi."

V popoldanskih urah je pristop blagovne znamke United Colors of Benetton vsem udeležencem podal You Nguyen, vodja trženja in kreativni direktor Benetton Group-a.

V skoraj uro dolgem predavanju je izpostavil, kako poslovno peljati zgodbo o celotni blagovni znamki, ne le produktu.

Povzemamo njegove misli po zaključku predavanja:

"Če sodim bo občinstvu, mislim, da vsi komaj čakajo modne revije. Kar nekaj kreativcev in super ljudi je bilo na mojem predavanju, tako da se tudi sam veselim ogleda modnih revij. Še pred predavanjem sem bil v naši trgovini, ki jo imamo v Sloveniji. Mislim, da je zelo močna. Bistvo ni biti samo dober, ampak delati v smeri, kako biti še boljši. Mislim, da moraš za uspeh in uspešno pot, kot jo ima Benetton, delati stvari s strastjo. Del uspeha naše blagovne znamke, ki sega 45 let nazaj je tudi, da se Benetton drži niti: ostani ves čas to, kar si."

Zanimiva predavanja tekom dneva pa je sklenil Britanec Toby Meadows, Svetovalec na področju modnega podjetništva, Centre for Fashion Enterprise ter direktor londonske blagovne znamke za ženske Belee / Bunty – nanjo med drugimi prisegata tudi Victoria Beckham ter Lindsay Lohan. Toby se lahko pohvali s svetovanjem modnim gigantom Christian Dior, Vivienne Westwood, Gucci, …

O tednu mode je povedal naslednje:

"Dogodek kot je ta - to potrebuje modna industrija. Če pogledate nekatere blagovne znamke kot so Burrbery in njihove modne šove pet, šest sezon nazaj… Zanimivo te kreacije lahko kupite danes, kar govori tudi o tem, da se modna industrija drži starih modnih zapovedi. In kdor se ne bo prilagodil novim, ne bo dobro zanj. Ravno tukaj vidim priložnost za slovensko modno sceno. Nasvet, ki ga lahko dam vsem je: znati čim bolje trgovati, verjeti vase in v svoje delo."

Philips Fashion Week se medtem nadaljuje. Potem ko se je nadvse uspešno zaključila prva od štirih modnih revij prvega slovenskega tedna mode, smo trenutno v pričakovanju druge torkove modne revije. In saj veš, ogledaš si jo lahko v živo in neposredno tudi na spletu.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri