Pojdi naprej od črne in bele

Barve lahko spremenijo naše razpoloženje, dajo energijo našemu vsakdanu ali spremenijo percepcijo našega vedenja. Zakaj bi se potem omejili le na črno in belo?

12. 5. 2014 | Promocijsko sporočilo

Dove je želel odkriti resnico o povezanosti žensk in barve oblačil, ki jih nosijo, zato je opravil raziskavo, na podlagi katere je bilo ugotovljeno, da ima samo 50% žensk oblečeno svojo najljubšo bravo. Dove želi spodbuditi ženske, da brezskrbno nosijo barve, v katerih se počutijo posebno, ne glede na to ali so na delovnem mestu, zunaj s prijatelji, doma ali pa se odpravijo po nakupih. Zato predstavlja prvi Dove antiperspirant dezodorant, testiran na 100 barvah. Novi Dove Invisible Dry dokazano ne pušča vidnih sledi na barvah, ne vsebuje alkohola in hkrati neguje vaše pazduhe z ¼ hidratantne kreme.

Filozofija blagovne znamke Dove je moderna in samozavestna ženska, katero bo novi Dove Invisible Dry opogumil, da nosi oblačila najljubših barv in jo tako spodbudi k izražanju svoje osebnosti.

Novi Dove Invisible Dry je na voljo v obliki spreja, roll-ona in sticka.

Preizkusite novi Dove Invisible Dry in se brezskrbno oblecite v vse barve, v katerih se počutite posebno.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri