Philips Fashion Week 2012 - modni torek v Kinu Šiška!

10. 10. 2012

Tudi letošnji slovenski teden mode ne zaznamujejo zgolj modne revije, saj se je Kino Šiška za tri dni spremenil v pravo stičišče modnih ustvarjalcev, poznavalcev in ljubiteljev. 

Na enem mestu tako ne ponuja le novih modnih smernic, temveč ponuja tudi nova modna spoznanja, delitev izkušenj in širitev modnih obzorij.

Tako so se na drugi dan modnega tedna, torej v torek, obiskovalci lahko kmalu po jutranji kaviudeležili najprej posebne štiriurne delavnice Mitje Bokuna na temo Modna ilustracija.

Mitja Bokun je avtor številnih ilustracij – med drugim je narisal tudi letošnjo podobo tedna mode, ki se smeji s plakatov in letakov, je umetnik, kreativni delavec in ustvarjalec, ki je znan po svoji unikatni tehniki in idejah, ki so kot ilustracije krasile številne revije in knjige. S svojimi stvaritvami je poslikal stene, po naročilu pa riše tudi slike in karikature. Njegov domet sega še dlje: je mojster grafičnega in industrijskega oblikovanja, tuja mu nista niti scenografija ter notranji dizajn.

Mitja Bokun je bil skratka več kot pravi zaslov za delavnico, na kateri so se zainteresirani pustili podučiti, kako se pravilno lotiti svojih idej in kako jih spraviti v obliko ilustracij.

Okrogla miza - Moda v 140 znakih

Ob 16. uri pa je program tedna mode danes ponudil še okroglo mizo z naslovom Moda v 140 znakih ali z drugimi besedami: živahen pogovor o tem, kako izgleda sodobno komuniciranje blagovnih znamk.

Na okrogli mizi so mnenja, razmišljanja in stališča delili uveljavljeni poznavalci novodobnih komunikacijskih orodij; Marko Crnkovič, Ana Hribar (Fensišmensi blog), Nina Kožar (VirtualPr), Silvia Jerman Geelen (Sisi), Alenka Sušnik (Adria Media Ljubljana) ter Tatjana Novak (Press Clipping.)

Poudarili so pomen in vlogo tovrstnega komuniciranja, ki postaja del rutinskega vsakdanjika, hkrati pa način brezplačne, a učinkovite promocije. Okroglo mizo je z zanimanjem in telefoni v rokah (v skladu s sporočilom govornikov) poslušala radovedna množica obiskovalcev, ki so večkrat nevede tudi oblikovalci javnega (modnega) mnenja. In fotografija z okrogle mize je istočasno, kot se je odvijala, že pristala na spletu ...

Popoldanska in večerna modna revija

Ob 18. uri je bil nato na sporedu prvi sklop modnih revij domačih oblikovalcev.

Najprej se je s svojo kolekcijo predstavila oblikovalka Maja Štamol, ki je ideje za nove smernice tokrat poiskala v podobah iz mladosti. Z linijo oblek je povzela svoje začetne vzgibe oblikovanja, ki je še temeljilo na ročnem delu iz kulturne dediščine.

Na naslednjo kolekcijo, ki jo je pripravil Miro Mišljen, so vplivale družinske zgodbe.

»Moja kolekcija opisuje nedeljski dan, ko se družina odpravi na izlet v lunapark. Tak je tudi naslov kolekcije, kjer na videz nezdružljivi in neskladni modeli ustvarjajo nove celine: lunapark.«

Njegova kolekcija se osvobaja ustvarjalnih omejitev. Je polna nasprotij, ki se združujejo; prav o nasprotjih pa govorijo tudi modne ideje, ki jih je v svojo kolekcijo združila Simona Lampe.

Na pisto je poslala manekenke, oblečene v geometrične linije, ki spominjajo na gube zaprtega dežnika. V lepoto (ne)minljivega cveta je svojo kolekcijo upodobila Mojca Celin.

»Rojstvo cveta je kot nastajanje oblačila, mehko dozorevanje, beleženje, črpanje, prepletanje našega spomina.«

Za igro materialov, volumna, kontrastov in čistih linij, pa se je tokrat odločila Alice Bossman. Njena ženska je drzna in odločna. In pripravljena na prihodnost.

V prihodnosti bo še vedno veliko krzna – tako so odločeni v Krznarstvu Eber, ki so na letošnjem tednu mode predstavili vplive zlatih časov največjih filmskih div, ki so za vse priložnosti svoje oprave obogatile s krznenim dodatkom.

Kot zadnja se je v prvem sklopu predstavila še Maja Ferme, prepričana, da so lepe obleke (zanje jo je navdahnila fotografinja Toni Frissell) primerne za vsak dan, ne le za posebne priložnosti.

Večerni del modne pravljice je otvorila Neli Štrukelj z blagovno znamko Nelizabeta, v kateri kombinira eklektični glamur in eleganco art decoja s športno funkcionalnostjo in izzivalnim šarmom dvajsetih let.

Nika Ravnik z blagovno znamka niOka je bila na vrsti druga in obiskovalcem postregla s svojo mešanico avantgarde in enostavnosti, umetniškega izražanja, nežne provokacije in brezčasnosti.

Modne napovedi je delila še Nena Florjančič, ki so jo navdahnili vzorci iz tridesetih let prejšnjega stoletja; kontrastne decentne barve svoje linije je združila z linearnimi vzorci, ki poudarjajo naravne ženske linije.

»Percepcija estetike zahteva čutno dimenzijo zaznave užitka in razumsko definicijo podobe.«

S temi besedami je svojo kolekcijo opisala Dajana Ljubičič in na modni pisti predstavila, kako si je zamislila smernice za prihajajočo pomlad in poletje.

Tudi Ana Jelinič je opis kolekcije strnila v poplavo samostalnikov in pridevnikov ... »... znamenitost, potovanje, turistka, tujina, zabava, fotoaparat,...«

Naslednja na vrsti je bila Aleksandra Brlan, modna oblikovalka, ki ne zanemarja uporabnosti oblačil.

In nazadnje; drugi sklop modnih revij drugega dneva tedna mode je sklenila Sofia Nogard in v posamezno oblačilo uspela združiti tako šport kot glamur, inspiracijo za kolekcijo pa poiskala v jadralnem padalstvu.

Za več o dogodku!

Vse fotografije, videozapise in zakulisna dogajanja lahko sproti spremljaš na uradni strani Philips Fashion Weeka, na facebook strani Fashion Week Slovenia in spremljaš #FW čivke na twitterju.

P.S. v ogled še posebno priporočamo:

Kaj vse nas še čaka?

Preveri program na Philips Fashion Weeku 2012 - od 8. do 10. oktobra 2012 v Kinu Šiška: na povezavi Program Fashion Week oktober 2012!

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ