Nagradna igra: Urbani Valentin

2. 2. 2008

Urban Tool je novodobna blagovna znamka s sedežem na Dunaju, ki združuje modo, šport in mobilno tehnologijo.

Modne izdelke Urban Tool odlikuje prav njihova uporabnost.

Omogočajo varno in udobno prenašanje osebnih predmetov kot so mobilni telefon, iPod, denarnica ali ključi, brez katerih ne odidemo več od doma. In zdaj jim je uspel tudi naskok na trg digitalno integriranih oblačil prihodnosti - tak primer je majica grooveRider z integriranim iPod vmesnikom. To je tudi smer, kamor so namenjeni! Elektroniko želijo približati uporabniku, tega pa so se lotili na bolj osebnem in čustvenem nivoju, kar postaja redka dobrina v današnjem hladnem svetu. Pravi primer za to je tudi perCushion, ki je predmet našega nagradnega vprašanja.

Pozabljivi mož

Zanimivo je, da je modna znamka Urban Tool nastala po naključju. Sabina Tanner, ki je danes v podjetju odgovorna za razvoj novih izdelkov, se je leta 2001 domislila priročne torbice za moža Kurta, da je ta vanjo spravil vse svoje digitalne naprave, ta pa je posledično zbudila toliko pozornosti in navdušenja, ki je dala misliti ...

Nagradna igra

Valentinov paket Urban Tool vsebuje čokoladno srce in slyDoga – dodatni žep, ki je namenjen prenašanju mobilnega telefona ali mp3 predvajalnika in se lahko nosi okoli pasu, se pritrdi na trak za okoli vratu ali na naramnico torbice.

Tokrat bodo modnega, praktičnega in sladkega valentinovega paketa deležne tiste tri med vami, ki se bodo potrudile in odogovorile na nagradno vprašanje:

  • Kaj je to perCushion?
nagrade@adriamedia.si

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord