Muza nove s.Oliver kampanje je Berlin

Berlin, urbana nemška prestolnica, je bil vir navdiha in kulisa za snemanje nove kampanje mednarodne modne in 'lifestyle' znamke s.Oliver.

QS by s.Oliver, foto: Edith Held (foto: promocija) promocija
31. 8. 2012 | Promocijsko sporočilo

Vedno živahna metropola – Berlin, ima veliko starih, zapuščenih tovarniških kompleksov in hal, zanimivih predelov, unikatnih lokalov in klubov in je tako s svojo raznolikostjo odličen kraj za snemanje. Kampanja sledi sloganu 'Real fashion for real people' in poudarja individualnost in avtentičnost – dve najpomembnejši vrednosti znamke.

Snemanje znamke s.Oliver Casual je potekalo v velikem umetniškem stanovanju, ki je modelom pričaralo občutek domačnosti in udobnosti. Glavno vodilo snemanja je bilo 'Relaxed joie de vivre'.

Fotografije, ki si jih lahko ogledaš v naši bogati fotogaleriji, je posnel priznan slovenski fotograf Tomo Brejc, na kar so pri s.Oliver še posebej ponosni.

Za snemanje kampanje za urbano znamko QS by s.Oliver je bila izbrana stara tovarniška četrt Rummelsburg, fotografinja Edith Held pa se je poigravala s kontrasti, s katerimi je dosegla, da modeli na fotografijah spominjajo na vampirje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri