Moda Promocijsko sporočilo

Modna v jesen z novo Namino kolekcijo

30. 8. 2012

Veleblagovnici Nama v Ljubljani in Škofji Loki sta pripravljeni na modno jesen, na njunih policah je namreč že mogoče najti najnovejše kolekcije oblačil za jesen in zimo 2012.

Z novo sezono v Namo prihajajo tudi nove blagovne znamke:

  • French Connection je kultna britanska blagovna znamka, ki že od 70. let prejšnjega stoletja navdušuje s svojo kakovostno in modno garderobo. Znamka, ki je ob koncu tisočletja po vsem svetu dvignila prah s svojim kontroverznim sloganom fcuk, v novi sezoni ostaja zvesta svoji ženstveni estetiki sofisticirane klasike, ki ji za sodobno noto dodaja androgene elemente. Izbiraš lahko med tradicionalnimi jesenski toni, ki so tokrat prebujeni z drznimi preseki oranžne in turkizne, ter drznimi potiski in baročno navdahnjenimi vzorci za nepogrešljiv vintiž element.
  • Italijanska blagovna znamka G-SEL predstavlja luksuz, ženstvenost in nezgrešljiv seksapil. Pisana je na kožo dinamičnim in seksi ženskam, ki negujejo mladost v srcu. Je kombinacija modernega oblikovanja in sodobnih tkanin za vse priložnosti od jutra do večera.
  • Premakni ovire, odkrij nove stvari in živi življenje! Slednje je slogan priznane nemške blagovne znamke Apriori; namenjena je radoželjnim in samozavestnim ženskam polnim optimizma, ki uživajo v središču pozornosti, daleč stran od povprečja, ponuja udobne tkanine, živahne tone in drzne garderobne kose – začinjene z domiselnostjo in zapeljivostjo. Nova kolekcija Apriori te bo popeljala od ženstvenega k moškemu, od nežnega k drznemu in od futuristične glamuroznosti nazaj k retro lepoti.
  • Mehka, lebdeča silhueta in kombinacije tkanin kot so volna in flanela ter tvid in semiš, so glavni predlogi blagovne znamke Olsen, ki bodo v mrzlih zimskih mesecih telo objeli kot pomirjujoč kokon. Olsen tudi v novi sezoni samozavestnim damam, ponuja pester izbor garderobe, ki poudarja posameznikovo lepoto, ne da bi jo pri tem preglasila s preveč zapletenimi modnimi rešitvami. Ne prezri odličnih modnih dodatkov – širokih pasov z vzorcem kačje kože, ki lepo poudarijo postavo in geometričnih ogrlic industrijskega videza.
  • Scandale, ikonska blagovna znamka perila, ki je v 30. letih prejšnjega stoletja Francozinje navdušila s svojim zapeljivim korekcijskim perilom in povzročila marsikakšen škandal, se po vrsti let vrača na tržišče, tudi na Namin oddelek spodnjega perila. Kolekcija imenovana Sirène tradicionalni podobi t.i. korekcijskega perila ponuja povsem nove razsežnosti – izjemno šik in zapeljivo kozmetično perilo za vse tiste, ki rade poudarijo svoje telo. Navdahnjena z elegantno vintiž dediščino osveženo z novimi materiali in sodobno tehnologijo, zagotavlja laskavo poudarjanje klasičnih ženskih oblin – bohotno S linijo, ki ponuja pravilne proporce prsi, pasu in bokov. Izbiraš lahko med strateško izdelanimi kroji, udobnimi materiali preprostimi za vzdrževanje in vrsto najrazličnejših modelov hlačk, nedrčkov in bodijev.

Vse nove blagovne znamke boš našla na oddelku Zanjo in Mladi in Urbani.

Poseben modni bonus:

  • Slovenskemu kotičku se pridružujeta tudi Nataša Hrupič in Matevž Faganel.

Dovoli si svetovati!

Pri izbiri oblačil ti bo brezplačno pomagala dežurna Namina stilistka (termin za osebno svetovanje rezerviraj na spletnem naslovu stiliranje@nama.si oz. telefonski številki 051 22 99 55).

Naj na tem mestu omenimo, da ti bodo med drugim lahko svetovali tudi trije slovenski oblikovalci bodo svetovali na oddelku Zanjo, in sicer Maja Štamol ob sredah, Sanja Grcič ob torkih in Matevž Faganel ob četrkih. Med 11 in 13 uro vam bodo z veseljem svetovali.

Novostim iz Name lahko slediš tudi na njihovi Facebook strani.

Nama