Moda Promocijsko sporočilo

Fashion Days preseneča!

27. 11. 2014
Fashion Days preseneča!

Fashion Days preseneča z nagradno igro, ki vam lahko prinese oblačila blagovne znamke Esprit v vrednosti 200 EUR. Vse, kar morate storiti je, da v naši oblačilnici sestavite svoj najljubši stajling.

Espritova kampanja jesen-zima 2014 je nekaj posebnega, kar nakazuje že sam naslov, "Everyday amazing". Tokrat je Esprit k sodelovanju pri kampanji namesto manekenk vključil sedem navdihujočih in nadvse čudovitih žensk s posebnimi življenjskimi zgodbami, ki pa niso profesionalne manekenke, temveč vzornice: avtentične, unikatne in čudovite ženske s stilom in karizmo.

Esprit muze

Kremno bele pletenine na Malin Elmlid izgledajo kakor da je z njimi že vstopila v snemalni studio. Nosi jih elegantno, sproščeno in predvsem naravno, na njej nikakor niso videti le kot kos, ki ji ga je naključno oblekla stilistka, ampak kot kos, ki je bil ustvarjen zanjo. Blondinka sproščeno prekriža svoje roke in se nasmehne, medtem ko so vse luči, bliskavice in fotoaparatiusmerijo naravnost vanjo. To ni le samo še eno modno fotkanje, ampaklepota, ki pred fotoaparatom nastopa tako zelo sproščeno, da je enostavno čudovito. Malin je Esprit navdušila kot pobudnica in ustanoviteljica Berlinske iniciative "BreadExchange". Malin je le ena izmed sedmih izjemnih in sofisticiranih žensk, ki jih je Esprit izbral kot protagonistke svoje nove kolekcije jesen-zima 2014.

V iskanju svojih muz se je Esprit osredotočal na ženske z zanimivimi življenjskimi zgodbami iz celega sveta. Iskali so ženske, ki izstopajo zaradi svoje karizme, izgleda in njhove zmožnosti navdihovanja drugih. Prva Espritova muze je Malin Elmlid, ki je blagovno znamko navdušila s svojo idejo o neposredni menjavi (namesto prodaji) domače pečenega kruha za druge izdelke. Sledi ji Londončanka Ella Woodward, ki ljudi in svoje bralce navdušuje z zelo znanim blogom o zdravem življenju in prehrani, "Deliciously Ella", ki ji je spremenil življenje po bolezni. Tretja muza je berlinska fotografinja, učiteljica yoge in mati, Nela König, ki je navdihujoč primer, kako lahko zelo lepo kombiniramo kariero in družinsko življenje. Naslednja je v Parizu locirana podjetnica in notranja oblikovalka Gesa Hansen, ki ji nikoli ne zmanjka idej. Blagovno znamko Esprit je zelo navdušena tudi nad stilistka iz Frankfurta, žensko, ki enostavno uživa v fotografiji, Nado Lotterman. Prav tako pa jih nista pustili hladnokrvnih avstralska pevka Anna F, ki izžareva čisto energijo in stilska ikona ter pionirka trajnostnega razvoja, Christina Dean, ki je tudi ustanoviteljica organizacije Redress, katera promovira trajnostno modo in zavedno uporabo mode.

Ne samo modeli, temveč predvsem vzornice

Unikatna ideja, ki stoji za kampanjo "Everyday amazing", s katero se Esprit vrača k svoji preteklosti je, da namesto modelov uporablja resnične ljudi s krasnimi osebnostmi. Letošnjo jesen se je kampanja pričela naglobalni ravni in se osredotoča predvsem na digitalne medije, z izjemo Nemčije, kjer je moč videti tudi tiskane oglase. Res je, da gre za modo, za novo Esprit kolekcijo jesen-zima in za nove trende, vendar to ni vse, za kampanjo stoji veliko širša ideja, s katero želi Esprit pokazati, da so njihova oblačila del vsakodnevnega življenja vsake ženske, ki želi biti urejena in čudovita in da njihova oblačila niso namenjena le modelom.

Si želiš osvojiti bon v vrednosti 200 € za nakup kolekcije Esprit?

Spletna trgovina Fashion Days podarja bon v vrednosti 200 €, ki ga boš lahko porabila za nakup oblačil. Za bon pa se boš morala malo potruditi. Preizkusi Fashion Days oblačilnico in sestavi najboljši styling iz oblačil Esprit! Z dobro mero kreativnosti, iznajdljivosti in seveda tudi sreče, bo bon tvoj!