Enakost ne glede na košarice

Štirideset let potem, ko so feministke grozile, da bodo zažgale vse svoje modrčke, so Britanke dobile novo bitko v vojni za enakopravnost ...

30. 1. 2008

Pri Asdi, drugi največji trgovski verigi v Britaniji, ki je v lasti ameriškega gigatna Wal-Marta, so se odločili, da ženskam z bujnejšim oprsjem ne bodo zaračunavali več za večje modrčke. Zaenkrat je prva tovrstna lastovka linija George fashion.

Konec neke ere?

“Tako bomo končno obračunali z enim od zadnjih predsodkov – in to je diskriminacija žensk z bogatim dekoltejem,” je povedala direktorica linije, Fiona Lambert.

“Od zdaj naprej bodo vsi modrčki pri liniji George nosili enako ceno, pa naj gre za tiste s košarico A ali tiste s košarico F.”

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri