Čudežna moč push-up modrčkov!

22. 8. 2013
Čudežna moč push-up modrčkov!

V začetku maja leta 1994 se je z Wonderbra kampanjo zgodila v oglaševanju spodnjega perila manjša revolucija. K njej sta veliko doprinesla tudi navdušenje na obrazu češkega modela, Eve Herzigove, ki je kampanji z naslovom 'Hello boys.' posodila svoj popoln stas v novi kolekciji črnega perila.

Črn modrček z Evo so takrat javnosti predstavili na velikanskem oglasnem panoju sredi newyorškega Times Squera.

Eva Herzigova

Dražljiva fotografija je dvignila kar nekaj prahu (tudi ogorčenja), kampanja pa rezultirala v hiper rast prodaje novih čudežnih modrčkov, ki ga naročnik oglasa - podjetje Sara Lee - kmalu ni več zmogel dohajati. Vsakih 15 sekund so v ZDA in po svetu prodali po en Wonderbra, v prvem letu pa prodali za kar 120 milijonov prav takšnih modrčkov.

Pa danes?

Čeravno je izvorno kampanjo prvih push-up modrčkov praktično nemogoče zasenčiti, pa se podjetja in oglaševalske agencije vendarle nadvse trudijo!

Push-up virala na Youtubu!

Ena zadnjih (in omembe vredna) je gotovo nadvse viralna kreativa na temo čudežnih modrčkov s Tajske.

Tokrat gre za Wacoal Mood Boost-up bra!

No, takole pa so videospot snemali. In ko si ga boš ogledala, boš videla, da slednji ni povsem brez razloga celo veliko bolj viralen kot končni izdelek :P

P.S.

Če se ti je morda zdela tema oglasa nekako znana, pa imaš tudi prav. Konec leta 2011 je nizozemsko blagovno znamko push-up modrčkov HEMA na podoben način predstavil slavni androgeni evropski model Andrej Pejić. Več o oglaševalski akciji z Andrejem Pejićem pa na spletni povezavi Thats one powerful bra.

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"