Ta izjemen mejnik, bo Lisca proslavila z velikim mednarodnim dogodkom v Ljubljani 19. novembra, 2025 in predstavila svojo kolekcijo ter vizijo oblikovanja z edinstveno modno revijo.
Zgodba Lisce se je začela leta 1955 v majhni delavnici v Sevnici, kjer je skupina petih vizionark in vizionarjev – med njimi Pavla Lisec, Katica Valand in Dora Božič – združila pogum, domišljijo in ljubezen do lepote. Njihove prve niti in šivi so stkali temelje uspešne zgodbe slovenske mode. Iz preprostega popravila nogavic in izdelave kravat je nastala ideja o nečem novem – ročno izdelanih modrčkih, ki so ženskam prinesli lepoto, samozavest in eleganco.
Mejniki razvoja:
1964: prvi vstop na tuje trge, najprej v Nemčijo.
1969: prva kolekcija kopalk, ki je združila udobje in eleganco.
1970: predstavitev legendarnega push-up modrčka Manuela, ki ga je nosila Miss Evrope 1969, Saša Zajc.
1978: tehnološka novost – modrčki z oblikovanimi košaricami za popolno prileganje.
1995: združitev vseh produktnih linij pod eno močno blagovno znamko – Lisca.
2008: odprtje spletne trgovine in mreže več kot 100 prodajaln po Evropi.
2012: uvedba linije moškega perila Lisca Men.
2018: kampanja Ponosna nase (Proud to be Me) – slavljenje žensk vseh oblik in starosti.
2019: mednarodna nagrada Creative Excellence Award na sejmu Mare di Moda v Cannesu.
2025: nova vizualna podoba in slogan Živim svoje življenje (Living My Life).Danes je Lisca prisotna v več kot 40 državah sveta, s prodajo v približno 3000 specializiranih trgovinah ter več kot 100 lastnimi in franšiznimi prodajalnami. Letno Lisca pod svojo blagovno znamko proda več kot 2,4 milijona izdelkov, pri čemer spodnje perilo predstavlja več kot polovico prodaje. Lisca Skupina po svetu zaposluje 700 ljudi, od tega jih je 160 zaposlenih v matičnemu podjetju v Sevnici.
"Razmišljamo globalno, delujemo lokalno. Zgradili smo trdne, na zaupanju temelječe odnose s strankami, zaposlenimi in partnerji. V današnjem negotovem svetu Lisca ponuja nekaj redkega – stabilnost. Ta ne pomeni izogibanja spremembam, temveč premišljeno in usklajeno uresničevanje zastavljenih ciljev ter finančno in organizacijsko odpornost na nepredvidene izzive. Prav ta stabilnost nam omogoča, da prepoznamo priložnosti tam, kjer se drugi umikajo, da vlagamo in napredujemo – samozavestno in z dolgoročno vizijo. Po sedmih desetletjih je Lisca več kot blagovna znamka; je skupnost, zgrajena na skupnih vrednotah, pripravljena na prihodnost." Luka Južna, direktor Lisca d.o.o.
O znamki Lisca
Ustanovljena leta 1955 v Sevnici, Lisca danes velja za eno vodilnih blagovnih znamk ženskega perila in kopalk v Srednji in Vzhodni Evropi. Z inovativnim dizajnom, popolnim prileganjem in brezčasno ženstvenostjo Lisca združuje tradicijo z modernostjo ter ustvarja kolekcije perila, kopalk, spalnega in lounge programa, ki izražajo samozavest in prefinjen slog.
Posodobljeni logotip z motivom lisičke predstavlja preplet tradicije in sodobnosti. Lisička simbolizira inteligenco, prilagodljivost in eleganco – lastnosti, ki so zaznamovale Liscino zgodbo že od prvih dni. Načrtovano slavje 19. novembra ne bo le praznik jubileja in mode, temveč praznik samozavesti, lepote in ustvarjalnosti – vrednot, s katerimi Lisca že sedem desetletij piše zgodbo žensk, ki znajo biti močne, nežne in svobodne hkrati.



