5 nasvetov: Upoštevaj TO, in svoje stare stvari boš prodala za VEČ (pravi MODNA urednice Elle)

7. 3. 2021
5 nasvetov: Upoštevaj TO, in svoje stare stvari boš prodala za VEČ (pravi MODNA urednice Elle) (foto: Profimedia)
Profimedia

Tako si lahko zagotoviš nekaj dodatnega zaslužka in se končno lotiš pomladnega čiščenja (ki si se mu zagotovo želela izogniti!). 

'Najboljši nasvet, ki bi ga lahko svetovala nekomu, ki si želi začeti prodajati svoje stare izdelke na spletu, je ta, da posname dobre fotografije in poskrbi, da bo opis jasen, ki vključuje vse potrebne informacije o sestavi materiala, merah ... ne pozabi pa niti pokukati na profile res dobrih prodajalcev in pogledati, kaj delajo dobro in se od njih učiti,' pove Abena, ki je v enem letu s preprodajo na Depop zaslužila 4621 €.

Na vprašanje o trenutnih trendih nadaljnje prodaje je Abena odgovorila: 'Opazila sem, da se je povečalo povpraševanje po tako imenovanih preppy pleteninah, na primer brezrokavnikih. Prav tako se zelo dobro prodajajo retro pletenine z tridimenzionalnimi vzorci kit, še posebej tiste z V izrezom.'

5 nasvetov, kako čim bolje preprodati svoje stare stvari

  • 1. Podrobni opisi izdelkov

Bistveno je, da v svojem opisu zajemaš vse pomembne informacije, ki bi jih potencialni kupec moral vedeti. To bo strankam pomagalo razumeti, kaj kupujejo, in zmanjšalo število zastavljenih vprašanj ter povečalo hitrost prodaje.

Prizadevaj si, da opis ostane v mejah 120 besed, saj kupci morda nimajo časa za branje. Opis mora vsebovati ime blagovne znamke, mere, oziroma velikostno številko, stanje in vrsto materiala.

Poleg tega je dobro izpostaviti tudi vse edinstvene podrobnosti prodajnega kosa, na primer ročno vezenje, saj to kupcu omogoča jasnejši vpogled kaj kupuje in večjo privlačnost izdelka.

Eden najpomembnejših vidikov tvojega opisa so ključniki Uporaba ključnikov, ki se nanašajo na tvoj izdelek, bo pomagala privabiti kupce, na katere upaš.

Platforma Depop ima npr. največ pet ključnikov, zato se prepričaj, da so tisti, ki jih izbereš, ustrezni. Izogibaj se pošiljanju opisa z nepotrebnimi ključniki, saj boš zaradi tega videti nezaupljiva.

  • 2. Naloži unikatne, a jasne fotografije

Drug pomemben korak pri zagotavljanju prodaje je zagotovitev, da tvoje fotografije jasno prikazujejo izdelek. Prodajalci prepogosto pošiljajo fotografije slabe kakovosti.

Slika je bodisi pretemna ali ima filter, ki popači dejanski videz prodajnega predmeta. Med ključne napake sodi tudi neurejeno ozadje.

Dobra osvetlitev in razporeditev sta bistvenega pomena za poveličevanje starih predmetov, saj jih prikazuje na najboljši možen način. Z doslednim slogom fotografiranja boš med kupci vzbudila zaupanje, saj bolj kot so tvoje fotografije uradne in urejene, bolje se boš odrezala pri prodaji.

  • 3. Pazi na trende 

Spremljanje trendov je izredno pomembno pri spletni prodaji starih izdelkov. To še posebej velja pri prodaji oblačil, saj se stari modni trendi pogosto vračajo. Če si ogledaš strani preverjenih prodajalcev, boš lažje razumela, kaj je trenutno v trendu.  

  • 4. Prijazna in hitra storitev za stranke

Bistvenega pomena je hiter odziv na poizvedbe. Strankam odgovori najkasneje v enem dnevu. To ti bo pomagalo hitreje prodati predmete. Ob tem je pomembno tudi to, da si dostopna. To ti bo pomagalo vzpostaviti odnos s kupcem in povečati njegovo zaupanje, zato bo z veseljem nakupoval pri tebi tudi v bodoče.

  • 5. Ponudi svežnje popustov

Če imaš možnost poskusi s ponudbo paketnih popustov. V opisu izdelkov navedi, da si pripravljena ponuditi izdelke po znižani ceni, če kupijo več kot en izdelek. To bo kupca spodbudilo k večjemu ogledu stvari, ki jih prodajaš!

Prispevek je nastal v sodelovanju z money.co.uk

Veš te male luknje na tvojih oblačilih? Ne boš verjela, kaj jih povzroča (in NISO molji!)

Pripravila: Petra Windschnurer

Fotografije: Profimedia

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"