Kako izboljšati svojo fitnes rutino? Spoznaj metodo 3-2-8, ki je postala pravi hit na družbenih omrežjih

15. 5. 2024
Kako izboljšati svojo fitnes rutino? Spoznaj metodo 3-2-8, ki je postala pravi hit na družbenih omrežjih (foto: Profimedia)
Profimedia

In me ti bomo povedale, kako točno jo uporabiš.

Če spadaš med tiste redke ženske, ki niso opustile novoletnih zaobljub že po januarju, ki se je zdel, kot da traja kar 97 dni, imamo zanimivo idejo, kako lahko popestriš svoj trening. Verjetno si si že ustvarila rutino, vadba ti je postala navada, kaj kmalu pa ti je postala dolgočasna. Imamo prav? Za nadaljevanje z enakim tempom in motivacijo razmisli o malce drugačnem pristopu. Če lahko verjamemo družbenim omrežjem, je nova uspešnica metoda treninga 3-2-8.

Ne spreglej:

Ta metoda ni le še ena v vrsti neuporabnih treningov, ki so trenutno popularni, ampak dejansko prinaša rezultate. Zdi se, da ta način vadbe resnično deluje, pri čemer je glavni poudarek na pilatesu. Koncept je sledeč – tri dni v tednu izvajam trening za moč, dva dni obiskujem pilates, vsak dan pa v povprečju naredim 8.000 korakov.

Kako točno deluje metoda 3-2-8?

Trikrat tedensko izvajaj trening za moč. To ne pomeni, da moraš dvigovati težke uteži. Izvajaj vaje kot so počepi in izpadni koraki, vendar z utežmi in to s takšno težo, ki je primerna zame. Pomembno je, da pri vajah ohranjaš pravilno formo. Od treh dni se en dan posveti nogam in zadnjici, drug dan zgornjemu delu telesa in tretji dan vajam za celo telo.

Profimedia

Dva dni nato izvajaš pilates, ki je kot nekakšen aktiven počitek. Pilates je nežen do tvojih sklepov in hkrati krepi mišice, izboljšuje držo in ravnotežje. Med vadbo pilatesa se aktivirajo manjše mišične skupine, ki nato pomagajo pri stabilnosti in ščitijo moje sklepe pred poškodbami.

Nazadnje je tu še hoja. Po tej metodi bi morala vsak dan v povprečju narediti 8.000 korakov. To je definitivno boljša izbira kardio vadbe kot tekanje, še posebej, če imaš težave s koleni ali se boriš z odvečno težo. Hoja izboljšuje tako kardiovaskularno kot mentalno zdravje, kar je nedvomno velik plus.

Morda te zanima še: RECEPT iz restavracije Ane Roš: Tako iz starega kruha pripraviš REEEES dobre testenine

Preberi tudi: Ženska skoraj umrla zaradi 'strtega srca' - preveri, zakaj si lahko v nevarnosti tudi sama