Lifestyle Promocijsko sporočilo

Share a Coke se vrača! Čarobnost iskanja svojega imena na ikonični steklenici je spet tu

Podjetje Coca-Cola ponovno uvaja kampanjo Share a Coke (»Deli Coca-Colo«), ki bo omogočala deljenje in personalizacijo za novo generacijo ter premikala meje inovativnih izkušenj blagovne znamke. Leta 2011 je znamka lansirala to edinstveno kampanjo, v kateri ste lahko našli svoje ime namesto logotipa, in je prvi takšen primer personalizacije v industriji. Zdaj želi znamka, da delite Coca-Colo s prijatelji, praznujete prijateljstvo in ustvarite spomine, ki bodo trajali vse življenje.

27. 5. 2025
Share a Coke se vrača! Čarobnost iskanja svojega imena na ikonični steklenici je spet tu (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Ali ste vedeli, da 72 odstotkov pripadnikov generacije Z hrepeni po pristnosti in se želijo pri vsem, kar počnejo, povezati z resničnimi ljudmi? V svetu, v katerem so interakcije na spletu lahko trenutne, je deljenje Coca-Cole oprijemljiv način, da pokažete, da vam je mar. S še več imeni na izbiro in z možnostjo dodajanja lastnega osebnega pridiha lahko ustvarite resnično edinstveno pločevinko ali steklenico Coca-Cole in tako izrazite svojo hvaležnost prijateljem, družini ter ljubljenim osebam. Gre za preprosto gesto, ki lahko okrepi in poglobi vezi. 

Islam ElDessouky, globalni podpredsednik za kreativnost pri podjetju Coca-Cola, pravi: »V današnjem digitalnem svetu je pomembno, da praznujemo edinstvene prijateljske vezi in to pomembno človeško povezanost. Share a Coke nas opominja, da se spomini zgodijo, ko se zberemo in doživimo pravo čarobnost človeške povezanosti. Prav ti spontani trenutki smeha, zgodb in pristne povezanosti, ki jih delimo ob pločevinki Coca-Cole, naredijo življenje tako posebno.« 

Personalizirane steklenice in pločevinke Coca-Cole bodo na voljo v trgovinah, restavracijah, lokalih in drugih HoReCa lokacijah.