Si kdaj pomislila, da bi svoje misli delila s širšo javnostjo? Pa da bi se tvoje besede predvajale na radijskih postajah? Ali pa, da bi s svojimi idejami pomagala ustvariti pravi glasbeni hit?
Znani ljubljanski raper Zlatan Čordić - Zlatko vse rimarske entuziaste preko posebne Facebook aplikacije vabi k sodelovanju pri soustvarjanju njegovega novega hita.
Vsi, ki bodo sodelovali in delili svoje ideje, se bodo lahko potegoval za najboljšega 'kovalca' rim ter si s tem zagotovil mesto v ekipi, ki bo z Zlatkom ustvarila nov hit 'Več od lajfa'.
V duhu ideje kampanje Več od lajfa želi blagovna znamka Sveta vladar sprožiti razmišljanje pri mladih o tem, kaj za njih pomeni 'več od lajfa'. Kako? Preko tistega, kar najbolje izraža mladostno kreativnost – preko glasbe. Kot je Zlatko že sam večkrat povedal:
"'Več od lajfa' zame pomeni predvsem zdravje ter trenutki ujeti v razpoloženje, ko sem srečen, v dobri družbi in ko ustvarjam dobro glasbo. Vsi si v življenju želimo doživeti trenutke o katerih sanjamo, za nekatere to pomeni, da gredo na morje, drugi gledat piramide, tretji si želijo meditirati v Tibetu, možnosti je neskončno."
Za sodelovanje v projektu se je odločil, ker želi vsem dekletom in fantom pa tudi drugim, po srcu mladim rimarjem, ki si želijo 'več od lajfa', ponuditi priložnost, da to tudi uresničijo s soustvarjanjem besedila za novo pesem na njegovem sedmem albumu, ki bo izšel v tem letu.
Dostop do aplikacije za rimanje z Zlatkom bo od 15. marca dalje na voljo na Facebook naslovih:
- www.facebook.com/SvetaVladar
- in www.facebook.com/zlatko.zlatan.cordic
- ter na spletnem naslovu www.svetavladar.si,
... aplikacija pa bo rimarskim talentom pomagala, da bodo po glasbenikovih navodilih sledili ritmu in konceptu pesmi ter sodelovali pri soustvarjanju njegovega novega hita.
S tem, ko bodo prispevali svoje rime, se bodo preizkusili z drugimi tekmovalci, na koncu pa bo izbranih osem rim, ki bodo podprle Zlatkov refren.
In kakšni so kriteriji?
Zlatko bo predloge izbiral predvsem glede na izvirnost ideje in moč besed, o končni odločitvi pa se bo odločal tudi na podlagi tega, v kakšni meri se bo lahko poistovetil s predlaganim besedilom.
Tekmovanje bodo popestrili tedenski izzivi in nagrade, ob koncu pa bo ekipa najboljših povabljena tudi na studijsko snemanje skladbe ter snemanje videospota za novo nastalo pesem 'Več od lajfa', ki bo premierno ugledala luč sveta v mesecu maju.
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024