Za medijem ne stoji le novinar, ustvarja ga cela ekipa ljudi. Njihova naloga je ustvarjati zanimivo vsebino, ki jo bralci spremljate. Del te zgodbe je postalo tudi pet pripravnikov, ki so nas najbolj prepričali.
Radovedni, ustvarjalni in elana polni ljudje, ki so zgrabili priložnost, da dokažejo svojo vsestranskost in inovativnost. Tri mesece so pomagali soustvarjati vsebine blagovnih znamk Cosmopolitan, Playboy, Elle, Avto magazin, Sensa, Story, Lisa, Lea, Nova in Aktivni!
Maja Kovač, urednica družbenih medijev
Priložnosti delim na tiste, ki jih zamudimo, in tiste, ki jih izkoristimo. Sama sem zagovornica slednjih. V življenju si želim preizkusiti kar se da veliko: prepotovati svet s fotoaparatom v rokah, nekoč napisati knjigo, se od babice naučiti šivanja prefinjenih oblek s pridihom neminljive elegance, sanjati na glas ter delovati na področjih, ki me zanimajo in izpopolnjujejo. Z eno besedo si želim: živeti. V polnem pomenu besede. Svoja študentska leta vidim kot odlično priložnost za spoznavanje različnih delovnih okolij, pridobivanje novih znanj in soustvarjanje lastne prihodnosti.
Že od otroštva sem neizmerno rada listala po mavričnih straneh revij in pripravništvo v okviru projekta HUD JOB mi je ponudilo odličen vpogled v delovanje založniške hiše in me v praksi soočilo z najrazličnejšimi izzivi. Ne dvomim, da nam bodo izkušnje, pridobljene skozi to pripravništvo, pomagale tudi v prihodnosti. Sicer pa s sopripravniki tvorimo unikatno mešanico najbolj super ekipe, ki se ne ustraši nobenega izziva in ki s skupnimi močmi premaguje morebitne ovire. Šopek različnih značajev in pogledov na svet združuje zgovornost, mladostna energija in polna glava idej. Upam, da je to razvidno tudi s širokih nasmeškov na naslovnici revije Lisa.
Gregor Aš, grafični oblikovalec
Na izziv Pozor, hud job sem se prijavil, ker vedno iščem nove izzive in priložnosti na področju grafičnega oblikovanja. Kot naročeno sem bil izbran in začela se je ena od mojih največjih, najbolj norih izkušenj. Izkušnja, ki še traja in bo zaradi vsega novega ostala v spominu za zmeraj. Tisto piko na i je dodalo še slikanje za naslovnico revije Lisa, ki smo ga imeli v parku Tivoli. Na naslovnici je pet do srca nasmejanih pripravnikov, ki jim iz oči izžarevata neizmerno veselje in sreča.
Verjamem, da bomo prav vsi to naslovnico postavili v okvir in jo s ponosom obesili na steno ter nas bo z vsakim pogledom nanjo vrnilo v tri nepozabne mesece pripravništva, na tri mesece neverjetnih izkušenj in izzivov, ki jih ne bi zamenjal za nič na svetu. Prav škoda je, da se mora vse lepo enkrat končati, ampak ostalo nam bo tesno prijateljstvo in poznanstvo, ki nas bo združevalo do konca. Kar lahko rečem, je samo: Ne, ne sme biti še konec, hočemo še tri, štiri, pet mesecev pripravništva!
Kaja Milanič, novinarka
Kaja pred Pozor, hud job! projektom je ustvarjalka s srcem in dušo. Mravljica za ustvarjalnim blogom www.deklica.si in ustvarjalnimi paketki Petite déco. Sem radovednica, ki od malega veliko sprašuje 'zakaj?' in (kako prikladno) zadnjih pet let novinarka. Sem srečnica, kateri se vrata v uredništva najbolj sočnih revij pri nas odpirajo na široko, in najbolj glasen člen hude petčlanske družinice. In tu se je pravzaprav začelo. Novi svet, če sem iskrena. Pripravništvo, ki me je predstavilo številnim dobrim ljudem, in postavilo na naslovnico revije, ki jo pravkar držite v rokah. Oh, ja ... Življenje je kar precej osupljivo.
Katja Kozlevčar – spletna urednica in novinarka
Hud job je odlična priložnost, saj se že šest let ukvarjam z novinarstvom in modo. 'Job' je nekakšen most med tem, kar sem že počela, in med mojo sanjsko službo. S projektom sem pridobila ogromno novega znanja in širine, predvsem pa sem v svoj življenjepis dodala svetovno prepoznavne medije, kar je za vsakega novinarja velik dosežek. Glede na to, da sem kot modna stilistka običjano za kamero, kjer soustvarjam modne zgodbe, sem se na snemanju naslovnice sprva počutila malce nelagodno. Ampak v družbi 'so-hudjoberjev' je vedno tako zabavno, da smo v trenutku snemanje spremenili v prijetno druženje in nastala je huda naslovnica.
Helena Milost, fotografinja
Na izziv sem se prijavila, ker sem se že kar nekaj časa resno poigravala z mislijo o čisto pravi fotografski karieri in ponudba Andria Medie se mi je zdela odlična priložnost poskusiti se v nečem, kar obožujem. Pravijo, da se v življenju pojavi le nekaj velikih priložnosti, in takrat jih moraš pograbiti z obema rokama in 'hud job' je ena izmed takih priložnosti. Je izkušnja z veliko začetnico. Izkušnja, kjer sem se lahko izpopolnila in preizkusila v različnih vrstah fotografije, pozirala za naslovnico in poleg vsega doživela še kar nekaj objav svojih fotografij v revijah. Po takšni izkušnji lahko rečeš le: "Gremo še enkrat?"
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc