Eva Ana Kazič ALLAROUNDEVE

1. 1. 2010
Deli
Eva Ana Kazič ALLAROUNDEVE

Blogerka Eva Ana Kazič ustvarja pod medijsko znamko ALLAROUNDEVE. V modi je poleg strasti našla tudi posel. Platforme ALLAROUNDEVE povezuje z uspešnimi kreativci od fotografov do modnih oblikovalcev. Kot kreativna direktorica soustvarja mnoge kampanje in 'lifestyle' znamko pod istim imenom. Njeno poslanstvo je zastopanje slovenskega oblikovanja v medijskem svetu in v prvih modnih vrstah sveta.

blog.allaroundeve.com/

Kako bi opisala svoj blog?

ALLAROUNDEVE svoje platforme uporablja za prezentacijo kreativnih in najboljših, ki z našo ekipo križajo poti. Na blogu, ki ga pišem, večinoma sama tako objavljam vse od fotografij outfitov, ki pogosto vključujejo kose slovenskih oblikovalcev, kritik tednov mode, na katerih prisostvujemo, do prezentacij novih ustvarjalnih priložnosti v naši industriji.

Zakaj je bloganje v današnjem multimedijskem času tako pomembno?

Blogati sem začela iz želje beležiti svoj osebni razvoj, ki se reflektira v mojem zunanjem videzu.

Kako lahko kot mnenjska voditeljica prek bloga vplivaš predvsem na mlade, ki si želijo brati takšne vsebine?

Danes bloganje dojemam kot del službe, s katero se identificiram in jo živim z največjim zadovoljstvom. Vpliv na občinstvo poskušam povezati s promocijo znamk, fotografov, oblikovalcev in drugih, ki si prepoznavnost več kot zaslužijo.

Zakaj si se odločila, da postaneš Wella ambasadorka?

Ker se je znamka projekta lotila kot 'se gre'.

Tvoj blog ponuja predvsem modne in lepotne trende. Na katerega prisegaš ta trenutek?

Blog ne ponuja nikakršnih trendov. Trende zavračam. Naša ekipa se osredotoča na odličnost, ne minljivost. Če je trendno, kar rada nosim, potem bom to nosila. Če ni, bom vseeno.

Cosmopolitanka je samozavestna, neustrašna in zabavna, s kakšnimi lastnostmi pa bodo tebe prepričale kandidatke?

Samozavest je ključna. Dama, ki bo predstavljala znamko Wella, mora biti prepričana, da je prava za ta naziv.

Kakšna mora biti po tvojem mnenju ambasadorka Welle?

Blogerstvo se je s svojim razvojem profesionaliziralo. Dobra blogerka bo zavedanje, da lahko s svojim delom vpliva in utvarja medijsko podobo, morala uskladiti s pravim cosmopolitanstvom – biti navdihujoča in neopravičujoča.

Zakaj naj se dekleta prijavijo na natečaj za Wella ambasadorko?

Natečaj je dobra priložnost za razvijanje mnogih idej, ki jih dekleta, sem prepričana, imajo.