Lifestyle Promocijsko sporočilo

Novi DRAJV – višja prestava varnosti

30. 9. 2020
Deli
Novi DRAJV – višja prestava varnosti (foto: Profimedia)
Profimedia

Prenovljena mobilna aplikacija, ki jo vsak mesec redno uporablja več kot 51.000 voznikov

S 1. 10. 2020 prihaja prenovljena mobilna aplikacija DRAJV, ki bo z novimi funkcionalnostmi uporabnike še naprej spodbujala k varnejši vožnji in jih nagrajevala z raznolikimi ugodnostmi.

Prva zavarovalniška rešitev na področju telematike oziroma avtomobilskega zavarovanja na podlagi voznikovih navad je bila v Sloveniji predstavljena leta 2015, ko je Zavarovalnica Triglav razvila prvo mobilno aplikacijo za pametne telefone z imenom DRAJV. Po petih letih spodbujanja in nagrajevanja varnosti z uporabo aplikacije, ki si jo je do zdaj naložilo že več kot 150.000 uporabnikov, mesečno pa jo redno uporablja dobrih 51.000 voznikov, pa je, kot pove Špela Jereb Planinšek, višja strokovna sodelavka v službi za inovacije in digitalizacijo poslovanja Zavarovalnice Triglav, osvežitev aplikacije zelo dobrodošla, nove funkcionalnosti pa celo nujno potrebne.


Spomnimo, rešitev je bila razvita predvsem z namenom, da na nevsiljiv, a korekten in čim bolj relevanten način vpliva predvsem na zmanjšanje prekoračitev hitrostnih omejitev, spodbuja varnejšo vožnjo in predvsem vožnjo z manjšim številom prometnih nesreč. Dejstvo je, da sta neprilagojena hitrost in pomanjkanje pozornosti dva izmed najpogostejših vzrokov prometnih nesreč s hujšimi posledicami.


Prenovljeni DRAJV z letošnjo jesenjo prinaša številne novosti, kot je denimo spremljanje napak pri vožnji v realnem času, pri čemer takojšnje povratne informacije o načinu vožnje uporabniku omogočajo nenehne izboljšave.

Med enega najpogostejših vzrokov za nastanek prometnih nesreč sodi tudi uporaba telefona med vožnjo, zato aplikacija še posebej strogo ocenjuje vsak premik telefona in s tem spodbuja voznike k večji osredotočenosti med vožnjo.

»Nova aplikacija uporabnika opozarja o vseh hitrostnih omejitvah in morebitnih napakah, ki se dogajajo med vožnjo, kar nam je lahko v veliko pomoč pri izboljšanju vožnje in voznih navad,« pravi Jereb Planinškova.

Nove funkcionalnosti za še varnejšo vožnjo

Aplikacija, ki ima za seboj že kar nekaj kilometrine – skupno kar 530 milijonov prevoženih kilometrov – nove uporabnike vabi, da se pridružijo varnim voznikom in si tudi sami vsak mesec privozijo razne ugodnosti.

Med prednostmi novega DRAJV-a velja izpostaviti:

Prikaz trenutne hitrosti in spremljanje omejitev hitrosti med vožnjo.
Spremljanje napak pri vožnji v realnem času (uporaba telefona, prekoračitev hitrosti, ostri zavoji ipd.).
Možnost nastavitve avtomatičnega snemanja voženj.

Več o novih funkcionalnostih aplikacije si lahko ogledate v predstavitvenem videu.

Z varno vožnjo do 25 % popusta

Novi DRAJV uporabnikom, ki vozijo varno, še naprej prinaša popust na avtomobilska zavarovanja (zavarovanje odgovornosti, zavarovanje voznika in zavarovanje splošnega avtomobilskega kaska) in zavarovanje za mladega voznika. Uporabniki, ki mesečno prevozijo 400 km z rezultatom minimalno 90 točk od 100, si lahko zagotovijo 25 % popusta, manj mesečno prevoženih kilometrov, prinaša nekaj manj popusta. Uporabniki se lahko  skozi različne DRAJV izzive potegujejo tudi za privlačne nagrade in ugodnosti, kar daje aplikaciji zanimivost in igrivost, zavarovalnici pa omogoča drugačen način komuniciranja s strankami.

Zavarovalnica Triglav je moči združila s Sygic-om

Pri nadgradnji in razvoju nove aplikacije se je Zavarovalnica Triglav povezala s slovaškim podjetjem Sygic, ki je eno izmed vodilnih podjetji na področju navigacije. Sygic, tako kot Zavarovalnica Triglav, vidi velik potencial v tehnologiji za povečanje varnosti v cestnem prometu.

»Navdušeni smo, da smo imeli priložnost skupaj s Triglavom razvijati edinstvene funkcionalnosti DRAJV-a, ki izhajajo iz naših in njihovih dolgoletnih izkušenj. Triglav nam zagotavlja povratne informacije, ki so za nas neprecenljive, hkrati pa s svojim pogumom in motivacijo po inovacijah postavlja nove trende v industriji«, je povedal Jozef Klinovsky, vodja oddelka in projektov pri podjetju Sygic.

Prav tako so s sodelovanjem zadovoljni v Zavarovalnici Triglav, saj kot pove Zoran Miloševič, direktor službe za inovacije in digitalizacijo poslovanja, podjetji delita podoben pogled na pomen strateškega razvoja mobilnosti – področje, na katerem želijo v prihodnje razvijati nove rešitve za pametne naprave.

»Sygic je izjemno izkušen razvijalec navigacijskih aplikacij, ki s svojim znanjem na področju mobilnosti usmerja milijone ljudi po vsem svetu. Tudi v Zavarovalnici Triglav že vrsto let spremljamo trende mobilnosti, ki jih narekujejo potrošniki, in se jim ustrezno prilagajamo – z namenom, da bi lahko bolje napovedovali prihodnja tveganja in temu potencialno razvijali svoje produkte. Ker bodo nove oblike mobilnosti v prihodnosti le še pridobivale na številu uporabnikov, se zavarovalnicam na tem področju odpirajo številne priložnosti, pa tudi izzivi. Z aplikacijo za spremljanje načina vožnje želimo tudi v prihodnje nagrajevati varne voznike in jih z vedno novimi funkcionalnostmi spodbujati k varnejši vožnji«, še pojasni Miloševič.