Da boš na delovnem mestu učinkovita, mora biti tvoja pisalna miza urejena.
Urejanje pisalne mize je lahko prava mora, lahko pa je povsem preprosto. Upoštevaj nasvet in počisti pisarniški nered.
Sistem razporejanja
Vse stvari, ki jih imaš na pisalni mizi, razporedi po kupčkih - po pomembnosti:
1. kupček: Urgentno
Na prvi kupček sodijo zelo pomembni dokumenti, torej vse naloge in projekti, ki jih moraš nujno urediti v najkrajšem možnem času.
2. kupček: Pomembno, a ne nujno
Na drugi kupček sodijo stvari, ki jih sicer moraš opraviti v določenem roku, a vseeno lahko počakajo teden ali dva.
3. kupček: Arhiv
Na tretji kupček sodijo dokumenti, ki jih moraš spraviti v arhiv - od pomembnih računov, prospektov in vizitk ter podatkov, ki ti bodo lahko v prihodnje prišli še kako prav. Predvsem je pomembno, da stvari iz tega kupčka razporediš tako, da jih boš nekoč našla v najkrajšem možnem času.
4. kupček: Koš za smeti
Na četrti kupček sodijo vse stvari, ki jih ne potrebuješ več - stari dokumenti, pretečeni prospekti, zastareli časopisi in revije, vabila na predstavitve, ki so že minile, vizitke s starimi podatki in podobno.
Čeprav boš za pospravljanje porabila nekaj ur svojega časa, se ti bo obrestovalo že naslednji dan - zaradi reda na pisalni mizi boš namreč lahko svoje delo opravila veliko hitreje kot sicer in prihranila nekaj časa za sproščen klepet s sodelavkami, izognila pa se boš tudi stresu.
Novo na Metroplay: "Po srcu sem rokerica." - Nina Strnad | Elle podkast