Rada organiziraš stvari? To je sanjska služba zate!

5. 7. 2016
Deli
Rada organiziraš stvari? To je sanjska služba zate! (foto: Profimedia)
Profimedia

Če si rojena organi­za­tor­ka, je sanjska služba zate organiziranje dogodkov. Želiš postati organizatorka dogodkov? Ta članek ti bo povedal, če si iz pravega testa za to službo.

Urša Žorž (na fotografiji desno), je organizatorka dogodkov in izobraževanj pri Eventio, ki vse uredi, medtem ko večina ljudi spi, nam je zaupala, katere lastnosti potrebuješ za opravljanje takšnega dela.Ursa

Urša, kako poteka tvoj dan?

Sem nočna ptica in rada delam pozno v noč, zato vstanem med 8.30 in 9. uro. Med zajtrkom preverim pošto in družbena omrežja, če je kaj nujnega. Če ni, se v miru posvetim zajtrku.

Ker delam od doma, imam delo razporejeno čez ves dan, odvisno od projekta, dneva in drugih obveznosti (sestanki, srečanja, izobraževanja). Vmes kuham, da imava s sinom skupaj kosilo, ko se vrne iz šole.

Največji zagon za delo dobim med 22. in 3. uro zjutraj, ko je vse mirno, ko elektronska pošta potihne in drugi ljudje spijo.

Rojena organizatorka

Organizatorsko žilico imamo v družini. Moj dedek je bil res dober organizator, prav tako tudi moja mama in stric. Več kot polovico svojega življenja sem kaj organizirala: obletnice, maturantski ples, rojstnodnevne zabave.

Ko sem bila tik pred tem, da odprem svoje podjetje, je bil odgovor na vprašanje 'kaj početi na svoji podjetniški poti?' jasen.

Od začetka svoje kariere sem delala v korporaciji, kjer sem imela veliko priložnosti za napredovanje. Delala sem na različnih delovnih mestih, tako da sem pridobila precej znanja.

Ko je podjetju šlo slabo, so ukinili moje delovno mesto. Čez noč sem se odločila, da grem na samostojno pot. Vrgla sem se v podjetniške vode in začela plavati.

Prednosti: svoboda, delo od doma, samostojno odločanje, kreativnost, prilagodljivost, hitri učinki, možnost večjega zaslužka.

Osrečujejo me zadovoljni obrazi ljudi, ki odhajajo iz mojih dogodkov, in občutek, da so na dogodku dobili tisto, kar so pričakovali in kar jim bo v življenju koristilo.

Rada pomagam drugim na njihovi poslovni poti, jih opogumim, da ne obupajo in da gredo pogumno naprej, proti vrhu. Osre­čuje me, ko si zadam, da bom nekaj naredila, in to potem tudi zares naredim.

Slabosti: ni redne plače in urnika, težje usklajevanje dela in družine. Na začetku si sam za vse, veliko je dela.

Podpora z vseh strani

Imela sem srečo, da sem imela podporo z vseh strani, v ožji družini, pri starših in prijateljih. To je ena najpo­membnej­ših stvari, ko stopaš v podjetniški svet, saj ti ni vedno z rožicami postlano. Če te bližnji ne razumejo, potrebuješ mnogo več energije in volje, da greš naprej.

Želiš postati organizatorka dogodkov?

  • IZOBRAZBA

Bolj kot izobrazba so pomembne tvoje sposobnosti. Seveda moraš biti tudi razgledana in imeti široko znanje, če se želiš ukvarjati z različnimi vrstami dogodkov.

  • PLAČA

Kot samostojna podjetnica nimam plače, kot jo imajo ljudje v rednih službah. Ni rednega priliva 15. v mesecu. Kolikor naredim, toliko imam.

  • DOPUST

Število prostih dni je odvisno od obdobja in projektov, pri katerih sodelujem. Poleti sem od 10 do 14 dni na morju, vmes pa si privoščim kakšen vikend za odklop. Vedno vzamem s sabo računalnik, saj vsak dan pregledam elektronsko pošto, objavljam na družabnih omrežjih in uredim nujne zadeve.

  • SI PRAVA ZA TA POKLIC?

Organizatorka dogodkov mora biti prilagodljiva inovativna, komunikativna, delavna. Moraš si upati biti drugačna, kar pomeni, da imaš nore ideje, se znaš povezovati, si odprta za predloge in ideje drugih ljudi, pozorna na malenkosti, ravno prav drzna in vztrajna.

Besedilo: Danaja Lorenčič

Preberi še: Zgodba Slovenke s sanjsko službo v Dubaju ali pa članek Zakaj kritika boli tudi takrat, ko je dobronamerna?

Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah