Najboljša nova pravila za novo službo …

14. 10. 2013
Deli
Najboljša nova pravila za novo službo …

... in dve stari, ki še vedno držita:

Pravilo 1: Bodi osebna 

Včasih so nas opozarjali, naj v službi ne delimo zasebnih informacij o sebi. Toda če zaupaš prave stvari, lahko svoje šefe navdušiš. Če npr. objavljaš na Twitterju o svojih dobrodelnih dejanjih, lahko okrepiš svojo profesionalno identiteto.

Pravilo 2: Pozanimaj se o začasnih sodelavcih

Milenijci imajo slab sloves, da pričakujejo pretirano prilagodljive delovne ure in hitro napredovanje, a če se pozanimaš o možnosti, da postaneš njihov mentor ali narediš delavnico, na kateri bi jih izobraževala, lahko vse skupaj izpade proaktivno.

Pravilo 3: Mami pusti doma

Veliko delodajalcev pozna zgodbe o pretirano zaskrbljenih starših, ki kličejo v pisarno namesto svojih otrok. To je zelo zoprno in daje vtis, da si nezrela.

Spoštuj hierarhijo

Zelo neprijetno in neučinkovito je, da uslužbenka piše direktorju in se pritožuje glede svojega delovnega mesta, preden se o tem pomeni s svojo šefinjo. Obstaja hierarhija, ki jo je treba spoštovati.

Pripravila: Petra Arula

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc