... in dve stari, ki še vedno držita:
Pravilo 1: Bodi osebna
Včasih so nas opozarjali, naj v službi ne delimo zasebnih informacij o sebi. Toda če zaupaš prave stvari, lahko svoje šefe navdušiš. Če npr. objavljaš na Twitterju o svojih dobrodelnih dejanjih, lahko okrepiš svojo profesionalno identiteto.
Pravilo 2: Pozanimaj se o začasnih sodelavcih
Milenijci imajo slab sloves, da pričakujejo pretirano prilagodljive delovne ure in hitro napredovanje, a če se pozanimaš o možnosti, da postaneš njihov mentor ali narediš delavnico, na kateri bi jih izobraževala, lahko vse skupaj izpade proaktivno.
Pravilo 3: Mami pusti doma
Veliko delodajalcev pozna zgodbe o pretirano zaskrbljenih starših, ki kličejo v pisarno namesto svojih otrok. To je zelo zoprno in daje vtis, da si nezrela.
Spoštuj hierarhijo
Zelo neprijetno in neučinkovito je, da uslužbenka piše direktorju in se pritožuje glede svojega delovnega mesta, preden se o tem pomeni s svojo šefinjo. Obstaja hierarhija, ki jo je treba spoštovati.
Pripravila: Petra Arula
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc