Zaposleni ne pristajajo več na karkoli in si želijo tudi čas na delovnem mestu preživeti v pozitivnem vzdušju, zato iščejo podjetja, kjer bi se dobro počutili in s sodelavci delili enake vrednote.
Podjetja si v luči teh podatkov prizadevajo, da bi iskalcem zaposlitve ponudila pogoje dela, ki si jih le-ti želijo in veliko vlagajo v dobre odnose na delovnem mestu.
Med privlačnejšimi bonitetami so delo na daljavo, fleksibilen delovni čas, konkurenčna plača in bonusi, možnosti izobraževanja, skrb za zdravje, dobro ravnovesje med poklicnim in zasebnim časom, družinam prijazne ugodnosti, karierne priložnosti.
Podjetja tudi pogosteje poudarjajo lastnosti, ki so zanimive določeni ciljni skupini, npr. fleksibilen delovni čas in lokacija dela ter najnovejša tehnologija za IT-jevce.
Mladim iskalcem je pomembno, da so podjetja trajnostno naravna, da ustvarjajo okolje, kjer se zaposleni počutijo spoštovane in vključene. Mladi se izogibajo podjetjem, kjer je prisotna "kultura pregorevanja." Iščejo delodajalce, ki spoštujejo njihov prosti čas.
Delodajalci morajo skrbeti za ugled podjetja in loščiti blagovno znamko, da bo sijala močneje od njihove konkurence.
Raziskava Ugled delodajalca, ki jo izvajajo pri MojeDelo.com, pri iskalcih zaposlitve pomembno vpliva na izbor bodočega delodajalca. Bodite med tistimi, ki bodo odločili, katero podjetje si zasluži naziv Ugledni delodajalec za leto 2024 in s tem olajšajte izbiro iskalcem zaposlitve.