Sedaj že tradicionalna dobrodelna akcija, v kateri sta že peto leto zapored združila svoje moči za enakopravnejše možnosti šolanja podjetje Beiersdorf d.o.o. z blagovno znamko Nivea in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), se je po treh tednih iztekla.
Rekorden odziv
O uspehu akcije seveda najbolj priča število zbranih dlani, ki so jih Slovenci porisali, popisali, nalepili ali kako drugače ustvarili ter jih poslali prek pošte, ustvarili na internetu in nalepili na enem izmed dobrodelnih dogodkov – rekordnih 79.868.
Za vsako podano roko je podjetje Beiersdorf v Učni sklad Nivea prispevalo 0,50 evra. Sredstva so v celoti namenjena štipendiranju otrok, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije.
Vse bo šlo za štipendije
Lani se je iz Učnega sklada štipendiralo 27 otrok in mladostnikov, letos pa se bo to število še povečalo.