Medtem ko študije kažejo, da širša socialna mreža (a la Facebook) povečuje vtis dejanske priljubljenosti njenih lastnikov, pa nakazujejo tudi, da to velja le do določene mere.
V študiji, s katero so merili dejansko socialno priljubljenost (torej, kako radi bi bili ljudje zares naši prijatelji – virtualno v dejanskem življenju), so v primeru uporabnikov Facebooka ugotovili naslednji princip rasti popularnosti:
- več kontaktov pomeni večjo priljubljenost: uporabniki s 300 facebook kontakti naj bi bili torej bolj popularni kot tisti s 100 FB kontakti.
Po drugi strani pa se je izkazalo, da preveč dobrega prej škodi kot koristi:
- v primeru zares velikih socialnih mrež (torej tistih, ki (verjetno komajda) vzdržujejo 500, 700 ali celo 900 kontaktov), pa dejanska popularnost pada v obratnem sorazmerju s številčnostjo članstva.
Avtorji študije so si fenomen razložili takole:
“Posamezniki s preveč prijatelji se zdijo pretirano fokusirani v virtualno prijateljevanje, kar večina ljudi povezuje z znaki obupa (in nič več priljubljenostjo). To, da porabijo veliko časa za svojimi računalniki in socialne stike vzdržujejo pretežno v virtualnem okolju, daje slutiti, da se očitno počutijo bolj udobno in varno v ‘umetnem’ kot ‘naravnem’ okolju socialne interakcije.”
Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja