Westwing se širi na Finsko in v Slovenijo
Westwing, evropska številka 1 na področju spletne prodaje v segmentu "Beautiful Living", nadaljuje svojo panevropsko rast z lansiranjem na Finskem in v Sloveniji, kar predstavlja dodatna mejna kamna v njegovi strateški širitvi po severni in jugovzhodni Evropi. Z vstopom na ta trga Westwing zdaj deluje v 18 državah ter dodatno utrjuje svoj položaj vodilne premium destinacije za opremo doma in notranje oblikovanje.
Tako Finska kot Slovenija sta digitalno napredna trga z močnim občutkom za brezčasen dizajn, kakovostne materiale in navdihujoča bivalna okolja. Ti oblikovalsko ozaveščeni kupci izkazujejo vse večje povpraševanje po skrbno izbranih, visokokakovostnih rešitvah za dom – zaradi česar sta oba trga popolna za uresničevanje Westwingove vizije “Beautiful Living”.
Slovenija je dinamičen trg z močno naklonjenostjo do elegantnih, visokokakovostnih notranjih rešitev
S skrbno izbrano ponudbo, ki vključuje Westwing Collection ter blagovne znamke, kot so GUBI, Kartell, Ferm Living in FontanaArte – ter z močnim poudarkom na brezčasni izdelavi in digitalni dostopnosti – Westwing zdaj svojo strast do smiselno zasnovanih interierjev in osebnega izraza prinaša še več ljubiteljem oblikovanja po vsej Evropi.
Finska, znana po nordijski minimalizmu, toplih interierjih in naravo navdihnjenih estetikah, je naravno usklajena z Westwingovo oblikovalsko filozofijo. Finski ljubitelji oblikovanja se redko ozirajo na hitro spreminjajoče trende; namesto tega cenijo brezčasno estetiko, kakovostne materiale in trajno funkcionalnost. To se jasno odraža v bogati oblikovalski dediščini Finske. Med partnerskimi blagovnimi znamkami v finski ponudbi Westwinga so Ferm Living, Louis Poulsen, Alessi, Georg Jensen in Iittala. Ta trajna naklonjenost premišljenemu, brezčasnemu oblikovanju se popolnoma ujema z Westwingovim poslanstvom kot “The Beautiful Living Company”: navdihovati ljudi, da ustvarijo domove, ki razkrivajo vso lepoto življenja.
S to širitvijo Westwing nadaljuje svojo pot k temu, da postane Superbrand na področju oblikovanja – z združevanjem stila, kakovosti in navdiha prek odgovorno pridobljenih materialov ter izjemne digitalne izkušnje.