Westwing končno v Sloveniji: raj za ljubitelje notranjega oblikovanja in brezčasen dizajn

Prestižne znamke zdaj na dosegu roke tudi pri nas. 🙈

12. 8. 2025
Westwing končno v Sloveniji: raj za ljubitelje notranjega oblikovanja in brezčasen dizajn (foto: Westwing)
Westwing

Westwing se širi na Finsko in v Slovenijo

Westwing, evropska številka 1 na področju spletne prodaje v segmentu "Beautiful Living", nadaljuje svojo panevropsko rast z lansiranjem na Finskem in v Sloveniji, kar predstavlja dodatna mejna kamna v njegovi strateški širitvi po severni in jugovzhodni Evropi. Z vstopom na ta trga Westwing zdaj deluje v 18 državah ter dodatno utrjuje svoj položaj vodilne premium destinacije za opremo doma in notranje oblikovanje.

Tako Finska kot Slovenija sta digitalno napredna trga z močnim občutkom za brezčasen dizajn, kakovostne materiale in navdihujoča bivalna okolja. Ti oblikovalsko ozaveščeni kupci izkazujejo vse večje povpraševanje po skrbno izbranih, visokokakovostnih rešitvah za dom – zaradi česar sta oba trga popolna za uresničevanje Westwingove vizije “Beautiful Living”.

Slovenija je dinamičen trg z močno naklonjenostjo do elegantnih, visokokakovostnih notranjih rešitev

S skrbno izbrano ponudbo, ki vključuje Westwing Collection ter blagovne znamke, kot so GUBI, Kartell, Ferm Living in FontanaArte – ter z močnim poudarkom na brezčasni izdelavi in digitalni dostopnosti – Westwing zdaj svojo strast do smiselno zasnovanih interierjev in osebnega izraza prinaša še več ljubiteljem oblikovanja po vsej Evropi.

Kaj se lahko zgodi z vašim telesom, če zaužijete preveč kurkume?

Finska, znana po nordijski minimalizmu, toplih interierjih in naravo navdihnjenih estetikah, je naravno usklajena z Westwingovo oblikovalsko filozofijo. Finski ljubitelji oblikovanja se redko ozirajo na hitro spreminjajoče trende; namesto tega cenijo brezčasno estetiko, kakovostne materiale in trajno funkcionalnost. To se jasno odraža v bogati oblikovalski dediščini Finske. Med partnerskimi blagovnimi znamkami v finski ponudbi Westwinga so Ferm Living, Louis Poulsen, Alessi, Georg Jensen in Iittala. Ta trajna naklonjenost premišljenemu, brezčasnemu oblikovanju se popolnoma ujema z Westwingovim poslanstvom kot “The Beautiful Living Company”: navdihovati ljudi, da ustvarijo domove, ki razkrivajo vso lepoto življenja.

S to širitvijo Westwing nadaljuje svojo pot k temu, da postane Superbrand na področju oblikovanja – z združevanjem stila, kakovosti in navdiha prek odgovorno pridobljenih materialov ter izjemne digitalne izkušnje.

Strokovnjakinja pojasnjuje, zakaj je lubenica odlično poletno živilo – vendar je vsi ne bi smeli jesti v neomejenih količinah