Lifestyle Promocijsko sporočilo

Chicco: Od družinske zgodbe do sodobne blagovne znamke

Ko pomislimo na blagovno znamko Chicco, se marsikomu v mislih naslikajo podobe iz otroštva – mehke copatke, vozički ali prve igračke. In čeprav se morda zdi, da gre za znamko našega otroštva, ki so ji zaupale naše mame, je zgodba Chicca mnogo več kot le nostalgičen spomin. Je zgodba o družini, predanosti in neprestani skrbi za otroka in starša.

19. 5. 2025
Chicco: Od družinske zgodbe do sodobne blagovne znamke (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Od prve stekleničke do raziskovalnega centra

Chicco je nastal iz ljubezni. Ko se je leta 1958 Pieru Catelliju rodil sin Enrico – ljubkovalno Chicco – je takratni mladi oče v tej novi vlogi prepoznal, kako zelo starši potrebujejo podporo, zanesljive izdelke in nekoga, ki jih razume. Tako je iz osebne izkušnje očetovstva zrasla blagovna znamka, ki že več kot 65 let ostaja predana družini. Čeprav je danes Chicco del velike mednarodne skupine Artsana, njegovo jedro ostaja enako: iskrena želja, da bi otroci rasli varno, zdravo in srečno – in da bi bili starši pri tem podprti.

Chicco: Od družinske zgodbe do sodobne blagovne znamke
promocijska fotografija

Skozi desetletja se je Chicco spreminjal, a nikoli pozabil, zakaj je nastal. Njihov raziskovalni center Osservatorio Chicco, ki deluje v sodelovanju z zdravniki in strokovnjaki za razvoj otrok, je danes temelj inovacij, ki oblikujejo vsak izdelek – od stekleničk do avtosedežev. Ta znanstvena osnova je pogosto spregledana, a ključen del njihovega uspeha, saj pomeni, da za vsakim izdelkom stojijo znanje, skrb in testiranje. A Chicco ne gradi le na varnosti in kakovosti – gradi tudi na estetiki. V zadnjih letih so številne linije posodobili v sodelovanju z italijanskim oblikovalskim studiem, ki je poskrbel, da se izdelki ne le dobro obnesejo, ampak tudi lepo podajo v sodobne domove.

Tradicionalne vrednote z modernim pristopom

Chicco ostaja zavezan trajnostnemu razvoju in pomoči skupnosti – z iniciativami, kot je “Chicco di Felicità”, podpirajo otroke v stiski in sodelujejo z dobrodelnimi organizacijami, kar dodatno potrjuje, da ostajajo zvesta blagovna znamka z vrednotami. V svetu, kjer mnoge blagovne znamke hitro izgubijo stik z realnimi potrebami staršev, Chicco ostaja zanesljiv partner.

Chicco: Od družinske zgodbe do sodobne blagovne znamke
promocijska fotografija

In prav v tem je danes tudi izziv – Chicco želi ponovno nagovoriti novo generacijo staršev, ki pogosto iščejo bleščeče novosti, a morda prezrejo moč preizkušenih rešitev. Z zgodbo, ki se je začela iz ljubezni, in izdelki, ki rastejo skupaj z družino, Chicco danes združuje najboljše iz obeh svetov: toplino tradicije in sodobne rešitve, ki olajšajo vsakdan. 

Poiščite Chicco v Baby Centru

Ponudba blagovne znamke Chicco danes obsega vse od negovalnih pripomočkov, stekleničk in dud, do pohištva, vozičkov, avtosedežev, igrač in še več – vse zasnovano z mislijo na varnost, funkcionalnost in udobje. Chicco izdelke najdete v vseh trgovinah Baby Center in na www.babycenter.si. Dovolite, da vam Chicco stoji ob strani pri najlepši nalogi življenja – starševstvu.

Chicco: Od družinske zgodbe do sodobne blagovne znamke
promocijska fotografija
Chicco: Od družinske zgodbe do sodobne blagovne znamke
promocijska fotografija