Želiš delati v uredništvu Cosmopolitana? Objavljen je letošnji razpis za pripravništvo Hud job! (Prijavi se TUKAJ!)

13. 3. 2024
Deli
Želiš delati v uredništvu Cosmopolitana? Objavljen je letošnji razpis za pripravništvo Hud job! (Prijavi se TUKAJ!) (foto: Cosmopolitan)
Cosmopolitan

Te veseli snemanje vsebin za TikTok ali pisanje spletnih člankov? Odprte so prijave za plačano pripravništvo. 

Letos projekt Hud Job! poteka že 11. leto, kar pomeni, da bomo že 11. leto zapored ponudili karierno odskočno desko vsem tistim, ki imajo ustvarjalno žilico za snovanje domiselnih vsebin, ki pritegnejo naše bralce in sledilce. V svoje vrste ponovno vabimo mlade kreativce, ki bodo tri mesece pod strokovnim vodstvom ustvarjali vsebine za splet in družbena omrežja, s pomočjo izkušenih uredniških ekip kalili svoje potenciale in odkrivali skrivnosti medijskega sveta.

Razpisujemo 3 mesta za plačano pripravništvo! To pot iščemo enega SPLETNEGA NOVINARJA in dva KREATORJA VSEBIN ZA DRUŽBENA OMREŽJA.

Iščemo posameznike, ki bodo ustvarjali idejne zasnove za pripravo multimedijskih vsebin, skladnih s trendi in celostno podobo blagovne znamke. Skrbeli bodo za ustvarjanje vsebin na družbenih omrežjih Instagram in TikTok oz. pripravljali vsebine za splet.

Kaj bo tvoja naloga?

Tri mesece boš na uredništvu Cosmopolitana v Ljubljani (v poslovni stavbi Center Tivoli, Bleiweisova 30) ekipno sodeloval/-a pri ustvarjanju vsebin, se udeleževal/-a predavanj strokovnjakov z različnih medijskih področij ter snoval/-a projekte v sodelovanju s sponzorskimi partnerji projekta.

Ker se vsak dober projekt začne z dobro idejo, se od tebe pričakuje obilo kreativnosti pri postavljanju idejnih zasnov ter iskanju domiselnih tematik. Za delo v uredništvu so ključnega pomena ekipni duh, produktivni brainstormingi in dovršene ideje, ki bodo navdušile okolico.

Kdo se lahko prijavi?

Posamezniki iz vse Slovenije, starejši od 18 let, z zanimanjem za družbene medije ali pisanje spletnih vsebin. Pomembna je dejavnost na dotičnem področju oziroma aktivno ustvarjanje na vsaj enem družbenem omrežju ter osnovna seznanjenost z njihovim delovanjem in algoritmom.

Kako bo potekalo delo?

Pogoj je prisotnost na uredništvu od ponedeljka do petka – v obsegu 25 do 30 ur tedensko.

Tvoja prijava naj vsebuje:

  • življenjepis (osebni podatki, fotografija, izobrazba, delovne izkušnje, druga znanja/hobiji …),
  • motivacijsko pismo,
  • povezavo do tvojega TikToka, Instagrama ali YouTuba (če se prijavljaš za naloge kreatorja spletnih vsebin) oz. spletni članek za cosmopolitan.si (če se prijavljaš za naloge spletnega novinarja),
  • minutna video predstavitev, prek katere je mogoče začutiti tvojo žilico za ustvarjalnost in domiselnost,
  • kreativen TikTok video, prek katerega s pomočjo aktualnega TikTok trenda bralcem Cosmopolitana predstaviš novo številko revije.

Splošni pogoji:

  • Prijavijo se lahko starejši od 18 let.
  • Načrt dela dobi izbrani kandidat v prvem tednu. Izbrani kandidati bodo morali v 12 tednih opraviti 25 do 30 ur dela tedensko in se redno udeleževati tedenskih sestankov na uredništvu in opravljati svoje obveznosti.
  • Pri izboru kandidatov se bodo upoštevale samo popolne prijave.
  • Vsak izbrani kandidat bo moral podpisati pogodbo o sodelovanju, se seznaniti s kodeksom ter se strinjati s splošnimi pravili, ki veljajo za vse naše medije. Izbrani kandidat vse tri mesece dobi finančno nagrado.

*Organizator si pridržuje pravico, da izbrani kandidati ustvarjajo vsebine tudi za druge blagovne znamke (Metropolitan.si, Sensa, Govori.se, Elle, Avto Magazin in Aktivni.si), ki so v lasti medijske založbe Adria Media Ljubljana.

Cosmopolitan ekipa te že nestrpno pričakuje!

Prijave SPREJEMAMO na elektronski pošti hud.job@adriamedia.si do vključno 24. 3. 2024. Ob prijavi nujno pripiši, za katere naloge se prijavljaš (za naloge spletnega novinarja ali za kreatorja vsebin za družbena omrežja).

Novo na Metroplay: Gaja Filač o partnerju: "Morala sem doživeti ogromno ljubezenskih bolečin, da sem našla partnerja, ki mi popolnoma ustreza"