Si tudi ti zaradi odločitve Spara razburjena? "Bila sem redna stranka, a po tem me ne vidijo več"

11. 1. 2024
Deli
Trgovina Spar uvedla spremembe, ki so razburile kupce. (foto: Žiga živulovič jr./Bobo)
Žiga živulovič jr./Bobo

Pravila igre se spreminjajo in večini kupcev to nikakor ni všeč.

Ves december so nas opozarjali, zdaj pa je Spar uvedel nova pravila igre. Če si lahko še preteklo leto s kartico zvestobe prišla na blagajno in prosila za kupon - ne da bi ga imela v papirnati ali elektronski obliki, so ti prodajalke in prodajalci z veseljem pomagali in ti vseeno omogočili dodatni popust. Včasih so te celo spomnili, da je na voljo ali pa ugodnost samodejno obračunali, če si ti pozabila. No, nič več. Popusti, kot smo jih navajene, še ostajajo, le do njih boš prišla na drugačen način. 

Te dni so Sparovi kupci precej nejevoljni, saj so z začetkom novega leta ugotovili, da kartica zvestobe za obljubljeni popust ni dovolj in da morajo imeti zdaj naloženo aplikacijo, kjer dostopajo do elektronskih kuponov ali pa kupon izrezati iz fizičnega letaka.

Ne spreglej:

Kot poroča portal Forbes Slovenija je največ zmede nastalo predvsem pri starejših kupcih, ki niso vešči uporabe telefonov in aplikacij, kot tudi tistih pozameznikov, ki na splošno niso veliki uporabniki telefonov in ga večkrat pustijo doma. Spar je sicer razmišljal tudi o njih, saj je omogočil uporabo kupona, če kupec s sabo prinese izrezan ali fotografiran kupon z zadnje strani letaka, a žal tudi to ne ustreza vsakomur. 

Popolnoma razumevajoče je, da je njihova odločitev prejela tako kritike kot tudi pohvale. Sparova poteza namreč cilja na množično uporabo aplikacije, s tem pa so želeli dobro kupcev. Za omenjeni portal so dejali: "V hitrem tempu življenja želimo svojim kupcem olajšati nakupovalno izkušnjo z uporabo Sparove mobilne aplikacije, saj imajo uporabniki te vse ugodnosti na enem mestu in vedno pri roki." Številni se pri tem sprašujejo, zakaj prodajalke in prodajalci ne opozarjajo na ugodnosti, Spar pa pojasnjuje, da so morali zaposleni podpisati izjavo, da so seznanjeni z novo tehniko dela glede unovčenja kuponov.

Kakšni so odzivi Sparovih kupcev?

"Ne morem razumeti, kako lahko zamenjajo dobro delujočo stvar, za nekaj tako kompliciranega, ki ustvarja vrste na blagajni, da ne rečem neumnega. Kaj je bilo bolj enostavnega, kot kupon naložen na kartico," je zapisala ena izmed uporabnic, spet drug pa je prepričan: "Norost. Namerno oteževanje uveljavljanja popustov strankam."

Kot kaže se bo kar nekaj Sparovih kupcev odločilo, da bodo nakupe opravljali drugje: "Sem reden kupec v Sparu, a mislim, da se bom usmerila drugam!" Prepričani so, da Spar ni naredil prave poteze in da s tem izgublja kupce. Nekateri so zgroženi, da bi morali v letu 2024 izrezovati listke. 

Kot vedno pa obstaja tudi druga stran, ki jih odločitev Spara ni pretirano zmotila: "Pazi, problem je aplikacija, ker so nevešči novih tehnologij, a komentirati na socialih omrežjih na dolgo in široko, pa ni problem." Spet drug je dejal: "Vzemi ali pusti." Mnogi opozarjajo tudi na to, da imaš na aplikaciji vse na enem mestu in še spomnil, da je večja verjetnost, da kupon pozabiš doma, telefona pa ne. Eden izmed uporabnikov je poudaril še: "Ja, daj ,ne bluzite. Kar naenkrat nima noben email računa."

Kaj pa si o tem misliš ti?

Morda te zanima še: Ti je všeč Angelina Jolie? Potem moraš videti, kakšna naravna lepotica je bila njena mama

Preberi tudi: Astrologi razkrili: TO bo najslabši dan v letu za tvoje znamenje

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc