Ker je že nastop na tem velikem tekmovanju častivreden in mnogim pomeni uresničitev sanj, bo za večino udeležencev ostal prijetna izkušnja. K temu je pripomogla tudi Coca-Cola Slovenija, ki je z geslom #vednopodpiraj podžigala prebojno energijo v srcih navijačev.
Navijači so nevidna sila, ki športnikom daje dodaten naboj. Tega se zaveda tudi Coca-Cola v Sloveniji, ki je z geslom #vednopodpiraj v predolimpijskem letu in med samimi igrami spodbujala slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in pozivala, naj jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo.
In res so jih! Coca-Cola je svojem profilu na družbenem omrežju Facebook v mesecu dni pred začetkom iger zabeležila več kot 500 želja v podporo slovenskim olimpijcem, še dodatnih 1000 pa jih je zbrala na januarskih dogodkih ob potovanju Slovenske bakle po Sloveniji.
Ob vsem naštetem je v prvih dveh mesecih letošnjega leta z objavami na Facebooku dosegla več kot 54 tisoč uporabnikov. Zbrane želje slovenskih navijačev so bodrile slovenske športnike v daljni Južni Koreji, kjer je Coca-Cola prispevala tudi vse brezalkoholne pijače, ki so bile na voljo za osvežitev v Slovenski hiši.
Družba The Coca-Cola Company sicer ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni. S sklenitvijo štiriletnega sponzorstva z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez v letu 2017 je Coca-Cola v Sloveniji vse do zimskih olimpijskih iger v Pjongčangu aktivno širila olimpijski duh tudi med navijači na slovenskih tleh.
Hvala vsem in vsakomur! Naj vaša podpora traja.
Več: w na ww.coca-cola.si