Za nami je pester mesec. Drugega aprila smo zaključili sprejemanje prijav, sledili so razgovori s tistimi, ki so poslali najboljše, in izbor petih pripravnikov. Včeraj, prvi dan Fashion Weeka Aquafresh®, na katerem je vsak od njih imel svojo zadolžitev, so pričeli z delom.
Izbrana peterica bo pomagala soustvarjati vsebine blagovnih znamk Cosmopolitan, Playboy, Elle, Avto magazin, Sensa, Story, Lisa, Lea, Nova in Aktivni. Na spletni strani www.cosmopolitan.si/hudjob pa bo vsak od njih tudi pisal svoj blog, na katerem boš lahko vsak dan sledila njihovim nalogam in prigodam. Skozi delovne izzive jih bosta varno in v stilu prevažala Renault Clio in Renault Captur. Renaultova ekipa jim je že prvi dan predala ključe avtomobilov in navdušeno so se odpeljali novi izkušnji naproti.
Kdo so izbrani pripravniki preveri na www.cosmopolitan.si/hudjob!
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču