Si videla slovensko reklamo, ki je RAZDELILA Slovenijo? Nekaterim se zdi smešna, drugi se zgražajo ...

22. 4. 2023
Deli
Si videla slovensko reklamo, ki je RAZDELILA Slovenijo? Nekaterim se zdi smešna, drugi se zgražajo ... (foto: Profimedia)
Profimedia

Se ti reklama zdi šaljiva ali čisto neprimerna?

Morda si reklamo že videla, morda jo boš sedaj prvič.

Vsem dobro poznan Goran Hrvaćanin je zaigral v novi reklami. Nekateri so jo sprejeli zelo dobro, nekateri pa potolkli do dna. O čem govorimo?

Res je, da je oglas dosegel svoj namen - o njem se govori. Hkrati pa prejel ogromno negativnih komentarjev.

Marketing Magazin poroča, da so o ideji razmišljali že pred petimi leti, vendar so čakali na pravo osebo, ki bi lahko to izpeljal. Igralec Goran Hrvaćanin se jim je zdel pravi obraz, da lahko slogan prenese s pravo mero humorja in konteksta.

"Samo idejo pa smo črpali iz dejanskega poimenovanja trdih in mehkih kovčkov, malih in velikih, ki so osnova našega poslovanja in v njihovem poimenovanju ni nič spornega," je za omenjeni medij pojasnila Tina Naraglav.

Odziv so pričakovali in ga sprejeli, saj se zavedajo, da so z izbiro slogala drznejši. "Negativne odzive pozdravljamo, saj so povod za diskusijo o stvareh, v tem primeru o naši kampanji. Pomembno nam je, da je večina odzivov in komentarjev na ta negativna mnenja pozitivnih, da je velika večina razumela naše sporočilo na humoren način, kar je bil tudi namen. Nekateri so našo kampanjo označili za seksistično, vendar to absolutno zavračamo. V poplavi dejansko seksističnih oglasov, ki obravnava ženske s tega vidika, se nam zdi trditev za naš primer pretirana."

Kaj še pravijo komentatorji na Twitterju?

Uporabnik Gregor je na Twitterju zapisal: "Smisel reklame je, da se o njej govori. Tako vzbuja zavest o izdelku oziroma podjetju, ki ga želi prodajati. Glede na vse, bi rekel, da jim je kar dobro uspelo. In zato je to super ideja."

Drug uporabnik je komentiral: "Mah, sicer se nisem ful poglabljal v reklamo, samo ce si tega modela spremljal že prej ma fora več konteksta in je bolj smešna. Pa nek "intervju" obstaja, kjer je pojasnjeno ozadje :)"

Še eden pa je zapisal: "In vsi jim delate zastonj reklamo."

Kaj pa praviš ti?

Morda te zanima ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor:

Fotografije: Profimedia 

Novo na Metroplay: Karin Velikonja | Slovenka, ki je odprla prvi holistični studio v Evropi