Draga študentka! Tole bi lahko bilo nekaj, kar ti je pisano na kožo in bo v tvoje življenje prineslo neprecenljive delovne izkušnje (poleg novih poznanstev in seveda zabave). Po tem gotovo ne boš nikoli več ista, ampak BOLJŠA!
Da te najprej razsvetlimo na kratko & jedrnato!
KAJ? Hudo študentsko delovno mesto, ki ga ponuja razpis »Pazi to! Huda izkušnja« Zavarovalnice Triglav. Gre za sodelovanje pri organizaciji Triglav teka.
KAJ NATANČNO? Študentsko delo asistentke vodje projekta 8. Triglav teka.
KDO SE LAHKO PRIJAVI? Kreativni mladi študentje, ki želijo preizkusiti svoje organizacijske sposobnosti in dodati neprecenljivo izkušnjo v svoj CV. Ne potrebuješ predhodnih delovnih izkušenj, samo željo in zagon.
KAKO SE PRIJAVIŠ? Razpis za prijavo boš našla na spletni strani https://pazito.triglav.si/huda-izkusnja odprt do nedelje, 28. julija.
KDAJ BOŠ OPRAVLJALA DELO? Plačano študentsko delo v Ljubljani in na terenu boš opravljala med 5. avgustom in 13 septembrom.
KAJ NATAČNO BOŠ DELALA? Pod mentorstvom strokovnjakov s področja marketinga in organizacije boš sodelovala pri organizaciji Triglav teka. Pomagala boš pri pripravah teka in izvedbi spremljajočih aktivnosti tega dogodka.
Zdaj pa še malo več besedičenja ...
♥ V Zavarovalnici Triglav z razpisom »Pazi to! Huda izkušnja« mladim že drugo leto zaporedoma omogočajo sodelovanje pri organizaciji enega od najlepših tekov v Sloveniji.
♥ Triglav tek je eden od najlepših tekov v Sloveniji, saj je to edini športni dogodek, ki tekačem odpira vrata v protokolarni park Brdo pri Kranju. Ta edinstvena športna prireditev bo v soboto, 7. septembra, v idilični naravi protokolarnega parka Brdo pri Kranju potekala že 8. leto zaporedoma.
♥ Pri delu boš dobro spoznala potek organizacije dogodka in spremljajočih aktivnosti, kot so vodeni tekaški treningi in druge delavnice v sklopu priprav na Triglav tek.
♥ Pomagala boš tudi pri koordinaciji sponzorskih aktivnosti, sodelovala z vrhunskimi slovenskimi športniki – ambasadorji Triglav teka – in pomagala pri promociji dogodka ter ustvarjanju vsebin za družbene medije.