Njegova posebnost sta namreč dve kolesi spredaj, krmiljeni z elektrohidravličnim sistemom za lahkotno nagibanje v ovinkih. Trikolesna zasnova skupaj z integralno nožno zavoro pa omogoča, da je v večini držav vozen z avtomobilskim izpitom. Zato to ni še en maxi skuter namenjen motoristom, ampak "moto" vozilo namenjeno avtomobilistom.
“Majhni skuterji za večja mesta niso primerna rešitev, saj ne zmorejo mestnih vpadnic. Maxi skuterji zahtevajo motociklistični izpit, ki ga večina avtomobilistov nima. V mestih pa težavo povzročajo avtomobili in ne skuterji ali motocikli. Zato vozilce, vozno z B kategorijo in dovolj veliko zalogo motorne moči za avtocestno uporabo, predstavlja idealno prevozno sredstvo. Še posebno, ker je zaradi trikolesne zasnove stabilno tudi na spolzkem ali mokrem asfaltu, obenem pa dovolj ozko, da kolone izginejo iz njegovega poti,” je po vožnji povedal Stropnik in dodal, da je v nasprotuju z večjimi brati lahkotnejši in agilnejši v mestni gneči. “Zato smo ga preizkusili kar v centru Pariza, v mestu, ki bi naj simboliziralo romantiko, a v resnici kot večina velemest simbolizira predvsem stres v zastojih. In MP3 se je izkazal za zelo okretnega, praktičnega in iznajdljivega v gneči.”
Z najnovejšim modelom tudi na obvoznice
Doslej so imeli najmanjši MP3-ji težave na obvoznicah. In prav to rešuje nov model 300 HPE, ki je skoraj za četrtino zmogljivejši, sedaj dvajset kilovatni motor omogoča končno hitrost 120 km/h in dovolj prepričljive pospeške, da niti na avtocesti ni premikajoča se ovira.
“Tudi zaradi načina delovanja prednjih koles se MP3 postavlja daleč pred konkurenčne trikolesne skuterje, omogoča impresivne lahkotne nagibe in to brez strahu pred padcem zaradi zdrsa, tudi na gladkem, hladnem, mokrem, popeskanem asfaltu,” zaključi Stropnik.