Tale padec cen je poskrbel za dvige mnogih obrvi. 🤯
Za enega izmed večjih trendov lanskega leta je med mladostniki zagotovo veljala energijska pijača Prime. Namesto športnih copat, mobilnih naprav ali oblačil je namreč prav ta pijača veljala za statusni simbol, saj je bilo za le eno plastenko tega napitka v trgovini potrebno odšteti približno 6 evrov. Glede na številke prodaje, to mladostnikov in njihovih staršev ni ustavilo,d a bi izdelek kljub vsemu kupili, zato so se ob nedavnem sprehodu med trgovinskimi policami številni spraševali, zakaj je cena te pijače letos le 0.3 evra.
Te morda zanima tudi:
Slovenski trgovci pojasnjujejo pravi razlog
Lansko nenormalno visoko cena energijske pijače Prime gre pripisati izredno agresivnemu oglaševanju preko družabnih omrežji, za katerega sta zaslužena Logan Paul in KSI (Olajide Olatunji), ustvarjalca zabavnih vsebin in profesionalna boksarja, ki imata skupno na milijone sledilcev na YouTubu, Instagramu in TikToku. S svojo pijačo sta najprej osvojila ameriški in angleški trg, v lanskem letu pa sta z njo 'napadla' tudi slovensko občinstvo. In to več kot uspešno. V prvem letu prodaje (na trg sta izdelek postavila januarja 2022) sta namreč zaslužila okoli 230 milijonov evrov.
Kot je lanski leto poročal portal Metropolitan, so zaradi izredne priljubljenosti pijače ta izdelek pod drobnogled vzeli tudi na Zvezi potrošnikov Slovenije, ki so o njej povedali tole: "Blagovna znamka Prime s premišljenimi in domiselnimi marketinškimi potezami prodira na slovenski trg. Ni dvoma, da so ciljna skupina predvsem otroci in da izkorišča njihovo neizkušenost," so opozorili in obenem izpostavili tedaj izredno visoko ceno. "Otroci oziroma njihovi starši morajo za pijačo, ki vsebuje okoli 97 odstotkov vode, odšteti med 5,99 in 12,99 evri za 355 oziroma 500 ml." Samo za primerjavo, lani je cena te iste pijače v ZDA znašala približno dva evra.
Pregled med trgovinskimi policami v letošnjem letu pa razkriva povsem drugo sliko, saj je ta pijača zdaj na voljo le še v Mercatorju in prodajalnah Jager, kjer pa je potrebno za plastenko odšteti le 0.3 evra. Kot so novinarjem portala Večer pojasnili tiskovni predstavniki Mercatorja, je bil v lanskem letu izdelek tržno zanimiv, "saj je proizvajalec vlagal velika sredstva v oglaševanje, predvsem preko družbenih omrežij. Po medijskih objavah, da izdelek vsebuje visoko vrednost kofeina, se je prodaja praktično ustavila".
Kot so še povedali, v tem trenutku v Mercatorju poteka odprodaja zalog, ki so jih imeli, temu primerna pa je tudi cena. Novih naročil te pijače zdaj ne načrtujejo. Podoben odgovor so novinarjem Večera ponudili tudi v prodajalnah Jager, kjer je bila najvišja cena izdelka 3,99 evra, ob koncu lanskega leta pa je bila cena že 2,99 evra. Danes je to pijačo tam mogoče kupiti že za 89 centov, izdelek pa je, podobno kot v Mercatorju, tudi pri njih v odprodaji."Ker izdelka ne bomo več imeli v ponudbi, saj je očitno bil le 'trendovski' izdelek. Prodaja sedaj, ko je cena bolj realna in primerljiva ostalim hidracijskim pijačam, ni bistveno višja, kot je bila prej," so še povedali.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc