Te veseli snemanje vsebin za TikTok ali pisanje spletnih člankov? Še vedno so odprte prijave za plačano pripravništvo.
Letos projekt Hud Job! poteka že 11. leto, kar pomeni, da bomo že 11. leto zapored ponudili karierno odskočno desko vsem tistim, ki imajo ustvarjalno žilico za snovanje domiselnih vsebin, ki pritegnejo naše bralce in sledilce. V svoje vrste ponovno vabimo mlade kreativce, ki bodo tri mesece pod strokovnim vodstvom ustvarjali vsebine za splet in družbena omrežja, s pomočjo izkušenih uredniških ekip kalili svoje potenciale in odkrivali skrivnosti medijskega sveta.
Razpisujemo 3 mesta za plačano pripravništvo! To pot iščemo enegaSPLETNEGA NOVINARJA in dva KREATORJA VSEBIN ZA DRUŽBENA OMREŽJA. Prijaviš se lahko do jutri, 26. marca, do 23:59.
Iščemo posameznike, ki bodo ustvarjali idejne zasnove za pripravo multimedijskih vsebin, skladnih s trendi in celostno podobo blagovne znamke. Skrbeli bodo za ustvarjanje vsebin na družbenih omrežjih Instagram in TikTok oz. pripravljali vsebine za splet.
Kaj bo tvoja naloga?
Tri mesece boš na uredništvu Cosmopolitana v Ljubljani (v poslovni stavbi Center Tivoli, Bleiweisova 30) ekipno sodeloval/-a pri ustvarjanju vsebin, se udeleževal/-a predavanj strokovnjakov z različnih medijskih področij ter snoval/-a projekte v sodelovanju s sponzorskimi partnerji projekta.
Ker se vsak dober projekt začne z dobro idejo, se od tebe pričakuje obilo kreativnosti pri postavljanju idejnih zasnov ter iskanju domiselnih tematik. Za delo v uredništvu so ključnega pomena ekipni duh, produktivni brainstormingi in dovršene ideje, ki bodo navdušile okolico.
Kdo se lahko prijavi?
Posamezniki iz vse Slovenije, starejši od 18 let, z zanimanjem za družbene medije ali pisanje spletnih vsebin. Pomembna je dejavnost na dotičnem področju oziroma aktivno ustvarjanje na vsaj enem družbenem omrežju ter osnovna seznanjenost z njihovim delovanjem in algoritmom.
Kako bo potekalo delo?
Pogoj je prisotnost na uredništvu od ponedeljka do petka – v obsegu 25 do 30 ur tedensko.
Več informacij najdeš v TEM ČLANKU.
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024