So šli korak predaleč? Opolzka oglasna kampanja, s katerimi je polepljena Ljubljana, dvignila prah

Nad novo oglasno kampanjo za poslovni tek trojk se marsikdo zgraža. Gre za "zabavno" oglaševalsko taktiko ali za seksizem?

13. 5. 2025
So šli korak predaleč? Opolzka oglasna kampanja, s katerimi je polepljena Ljubljana, dvignila prah (foto: Uredništvo)
Uredništvo

Na ljubljanskem križišču Topniške in Linhartove ceste so naši bralci zasledili veliki obcestni plakat z izzivalnim napisom "Ste za v troje?", ki je nemudoma pritegnil pozornost mimoidočih. Namen kampanje ni oglaševanje kakršnekoli provokativne vsebine, temveč promocija dogodka Poslovni tek trojk, ki bo 23. maja potekal na Bledu. Gre za dogodek, ki poudarja timsko delo in povezovanje med zaposlenimi iz različnih podjetij.

Preberite še:

Dvojni pomen, ki dviguje prah

Seks se zagotovo (najbolje) prodaja, a meja med neprimernim in primernim je izjemno tanka. Čeprav je bil namen oglasa jasen le tistim, ki so že seznanjeni z dogodkom, so nekateri mimoidoči plakat razumeli kot seksualno namigovanje. Mnogi menijo, da takšno oglaševanje ni primerno za javni prostor in da so prestopili meje dobrega okusa. 

Plakat, "Ste za v troje?" obcestni plakat Bežigrad Ljubljana Slovenija
Uredništvo

Kampanja je bila verjetno načrtovana z namenom, da izstopa iz poplave oglasov in izzove radovednost. Prav igranje z dvojnim pomenom je tisto, kar spodbudi ljudi, da se poglobijo v vsebino in raziskujejo, kaj se skriva za ''duhovitim'' sloganom.

Vsekakor bi morali biti oglaševalci bolj pozorni na vrednote in občutljivost javnega prostora. Kljub vsemu je organizatorjem uspelo doseči svoj namen – pritegniti pozornost. Ali kot pravijo - vsaka reklama je dobra, tudi če je slaba.

Povzeto po Metropolitan

3 znamenja čaka prečudovit teden: ste med srečneži tudi vi?