Tokrat ne gre za Lidl v Sloveniji, temveč v Nemčiji. Ampak kdo pravi, da ne bo sprememba kmalu še pri nas?
Kot poročajo nemški medijski portali, so nekateri kupci precej nezadovoljni zaradi nove postavke na računu. V Lidlu so namreč začeli zaračunavati nekaj, kar je do zdaj bilo brezplačno. Pri tem imajo poseben cilj, in sicer varovanje okolja. Znesek, o katerem govorimo, je res nizek, gre za en cent.
"Zgodilo se je ..."
Na TikToku je uporabnik Der Filialleiter, ki dela kot vodja ene izmed Lidlovih poslovalnic, objavil video, v katerem pove: "Zgodilo se je – zdaj tudi v Lidlu plastične vrečke za sadje in zelenjavo stanejo 1 cent," je poročal portal Fenix Magazin. To pomeni, da bodo vsi, ki v Lidlu kupujejo sadje in zelenjavo na tehtnico ter jih zapakirajo v plastične vrečke, morali za vsako vrečko plačati en cent.
@der.filialleiter Ab sofort 1 Cent für die Palstiktüte ? Ist das fair ? Hier einmal alles was ihr dazu wissen müsst #lidl #plastik #tüte #aufklärung #fyp #wissenswert #füreuch ♬ Was Ist Das Denn - Singularity
Seveda so uporabniki takoj komentirali posnetek. "En cent za malo plastike? Brez mene!“, "Upam, da se hecate," "Kmalu bomo morali plačevati vstopnice za trgovino," so se hudovali nekateri. Nemški portal T-online je tako poročal, da so le redki Lidlovi kupci to opazili na prvi pogled. Šele podroben pregled računa je razkril novost, ki jo je uvedla ta trgovska veriga. Na računu se namreč pojavi nova postavka, in sicer za vrečke za sadje in zelenjavo. Dolgo so bile brezplačne, zdaj pa jih morajo kupci plačati. Težava je v tem, da je bila ta sprememba zelo neopazno skomunicirana, so bili kritični pri portalu T-online.
Preberi še:
- Robert Golob le redko pokaže intimne trenutke: prisrčen objem in čudovite besede osebi, ki mu pomeni vse (VIDEO)
- Peter Prevc znova tekmuje v Planici? Ja, ampak nikoli ne uganeš proti komu (VIDEO)
Podobno tudi v drugih trgovskih verigah
Zapisali so še, da so podobno v preteklosti opazili tudi v Kauflandu, kjer morajo kupci že nekaj časa plačevati za omenjene vrečke. A tudi tam cenik sprva ni bil posebej izpostavljen. "Šele kasneje so bile ustrezne informacije jasno označene. Lidl in Kaufland sta del skupine Schwarz, zato je bilo pričakovano, da bo Lidl sledil zaračunavanju teh vrečk," so še dodali. A treba je še dodati, da so pri Lidlu to napovedali že prej - v sporočilu za javnost iz leta 2019 so namreč zapisali, da je zmanjševanje plastike v njihovem asortimaju zanje pomembna tema, ter da nenehno razvijajo različne koncepte in testiranja - predvsem pa jim je pomembno, da kupce v ta proces vključijo postopoma.
Toda nemška organizacija za zaščito narave NABU to nadomestilo smatra za simbolično in nezadostno učinkovito. Tako je ena od njihovih strokovnjakinj dejala: "Majhna plastična ali papirnata vrečka je veliko boljša od druge embalaže, v kateri prodajajo sadje in zelenjavo. Plastična embalaža je od sedem- do osemkrat materialno intenzivnejša od vrečk za enkratno uporabo."